Celem stanowiska jest dostarczenie kluczowych danych i rekomendacji, które pozwolą na optymalizację ramówki kanałów linearnych, zwiększenie oglądalności oraz poprawę efektywności działań auto-promocyjnych i reklamowych.
- Analiza i interpretacja danych oglądalności, profili demograficznych oraz preferencji konsumentów przy wykorzystaniu telemetrii oraz innych źródeł danych
- Monitoring trendów rynkowych, strategii programowych oraz działań reklamowych konkurencji.
- Przygotowywanie rekomendacji programowych, wspierających decyzje dotyczące planowania ramówki oraz selekcji treści.
- Tworzenie prognoz oglądalności dla kanałów linearnych
- Badanie konwersji i efektywności kampanii auto-promocyjnych i cross-promocyjnych
- Udział w procesie budowania strategii programowej, dostosowując ją do dynamicznych zmian na rynku i preferencji konsumentów
- Łączenie i analiza danych z raportów branżowych, wewnętrznych oraz badań telemetrycznych
Nasze oczekiwania:
- Minimum 5 lat doświadczenia w branży telewizyjnej, domu mediowym w obszarze badań bądź strategii
- Biegła znajomość narzędzia analitycznego Arianna lub TechEdge (mile widziana znajomość Power BI)
- Umiejętność syntetyzowania informacji z różnych raportów i identyfikowania zależności
- Umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego
- Umiejętność skutecznej komunikacji i edukacji zespołów w podejściu data-driven decision
- Znajomość j. angielskiego na poziomie B2
Co oferujemy
- Umowę o pracę
- Ciekawą pracę w najbardziej innowacyjnej telewizji na polskim rynku medialnym
- Kulturę organizacyjną opartą na współpracy, zaufaniu i koleżeństwie
- Możliwość rozwoju i udział w ciekawych projektach
- Dostęp do wydarzeń inspiracyjnych oraz szerokiej oferty szkoleń
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dostęp do bogatej oferty telewizyjnej CANAL+ (CANAL+ Online, pakiet telewizji satelitarnej), bezpłatny parking dla pracowników, karty lunchowe, dofinansowanie do wypoczynku, dostęp do platformy Mindgram, kafeterią pracowniczą