Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (infolinia przychodząca)
Sprzedaż

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (infolinia przychodząca)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

komunikatywność

obsługa klienta

język angielski

sprzedaż

Opis stanowiska

Tryb pracy: poniedziałek - niedziela, 2/3 zmiany nocne w miesiącu po okresie wdrażającym (zmiany nocne są od 3 miesiąca pracy), elastyczne godziny pracy


Zadania:

  • Obsługa klienta: telefoniczna, chat live, e-mail
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Połączenia przychodzące w większości, połączenia wychodzące tylko do klientów, którzy stworzyli rezerwację przez stronę/są zainteresowani ofertą
  • Sprzedaż telefoniczna ubezpieczeń oraz opcji dodatkowych przy wynajmie samochodu


Nasze wymagania:

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
  • Doświadczenie w pracy z połączeniami wychodzącymi/przychodzącymi


Oferujemy:

  • Umowę zlecenie: podstawa + system prowizyjny
  • Wynagrodzenie podstawowe 30,50PLN brutto na godzinę (Status studenta brutto = netto)
  • Szkolenie wprowadzające, realizowane w ramach programu wdrożeniowego
  • Elastyczny grafik według Twoich preferencji
  • Brak dress code
  • Luźna atmosfera, młody zespół

Rekomendowane oferty

Przedstawiciel Handlowy/ Przedstawicielka Handlowa

Nowa
Auto Partner S.A.
Radymno
CRM
prawo jazdy kat. B
obsługa klienta
Nowa

Business Development Manager - DE/FR

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
MAKO TSL
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
negocjacje
sprzedaż B2B
sprzedaż
Nowa