Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (infolinia przychodząca)
Sprzedaż

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (infolinia przychodząca)

Warszawa
6 500 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 500 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

realizacja celów sprzedażowych

obsługa klienta

język angielski

sprzedaż

Opis stanowiska

Tryb pracy: poniedziałek–niedziela, elastyczne godziny

2–3 zmiany nocne w miesiącu (od 3. miesiąca pracy)

Elastyczny grafik, dopasowany do Twoich preferencji


Dołącz do zespołu CarFree – lidera w branży wynajmu samochodów!

Jeśli lubisz kontakt z klientem, masz smykałkę do sprzedaży i cenisz sobie swobodną atmosferę pracy – szukamy właśnie Ciebie!


Twoje zadania:

  • Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat live i e-mail
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Obsługa połączeń przychodzących
  • Wykonywanie połączeń wychodzących tylko do zainteresowanych klientów (np. po rezerwacji online)
  • Sprzedaż telefoniczna ubezpieczeń i usług dodatkowych przy wynajmie auta


Nasze oczekiwania:

  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja
  • Zorientowanie na wynik i chęć osiągania sukcesów
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane połączenia przychodzące/wychodzące)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum B1) – potrafisz dogadać się z klientem? Super!


Co oferujemy:

  • Umowę zlecenie
  • Stawkę godzinową: 30,50 zł brutto/h (dla studentów brutto = netto)
  • Atrakcyjny system prowizyjny
  • Szkolenie wdrożeniowe – przygotujemy Cię na wszystko
  • Elastyczny grafik
  • Brak dress code – ubierasz się, jak lubisz
  • Luźną atmosferę i wspierający, młody zespół
6 500 - 10 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. obsługi klienta (branża motoryzacyjna)

Nowa
4 900 - 6 500 PLN/mies.
BDCPro
Warszawa
język polski
obsługa komputera
CRM
Nowa