Twoje zadania:
Rozdzielanie zadań pracownikom i pilnowanie ich wykonania (zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, higieny itp.).
Pomoc koordynatorowi sklepu w organizacji pracy.
Dbanie o dobry wygląd sklepu.
Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta.
Podejmowanie działań, aby sklep osiągał dobre wyniki.
Zarządzanie stanem magazynowym, zamawianie towarów i sprawdzanie ich dostępności.
Dbanie o terminowe i prawidłowe przyjmowanie dostaw.
Obsługiwanie sprzedaży internetowej (Click&Collect).
Kontrolowanie jakości pracy zespołu (uprzejmość, wygląd).
Kontrolowanie jakości produktów (daty ważności, normy przechowywania).
Segregowanie palet i opakowań.
Uczestniczenie w inwentaryzacjach towarów.
Docenimy Cię za:
Doświadczenia w handlu i obsłudze klienta.
Umiejętności zarządzania zespołem (mile widziane).
Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
Dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office i pakiet Google).
Odpowiedzialności, samodzielności i zaangażowania.
Znajomości zasad HACCP i BHP.
Mamy dla Ciebie:
stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
szkolenia zawodowe i specjalistyczne,
zniżkę na zakupy w Carrefour,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, konkursy motywacyjne, dostęp do platformy językowej oraz platformy wsparcia psychicznego i fizycznego.
pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 25 lat.
Rekomendowane oferty