Ekspert do spraw handlowych
Nowa
Zarządzanie

Ekspert do spraw handlowych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Handel

obsługa klienta

Microsoft Office

HACCP

BHP

Mile widziane

zarządzanie zespołem

Opis stanowiska

Twoje zadania:

  • Rozdzielanie zadań pracownikom i pilnowanie ich wykonania (zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, higieny itp.).

  • Pomoc koordynatorowi sklepu w organizacji pracy.

  • Dbanie o dobry wygląd sklepu.

  • Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta.

  • Podejmowanie działań, aby sklep osiągał dobre wyniki.

  • Zarządzanie stanem magazynowym, zamawianie towarów i sprawdzanie ich dostępności.

  • Dbanie o terminowe i prawidłowe przyjmowanie dostaw.

  • Obsługiwanie sprzedaży internetowej (Click&Collect).

  • Kontrolowanie jakości pracy zespołu (uprzejmość, wygląd).

  • Kontrolowanie jakości produktów (daty ważności, normy przechowywania).

  • Segregowanie palet i opakowań.

  • Uczestniczenie w inwentaryzacjach towarów. 


Docenimy Cię za:

  • Doświadczenia w handlu i obsłudze klienta.

  • Umiejętności zarządzania zespołem (mile widziane).

  • Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.

  • Dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office i pakiet Google).

  • Odpowiedzialności, samodzielności i zaangażowania.

  • Znajomości zasad HACCP i BHP.


Mamy dla Ciebie:

  • stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,

  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,

  • szkolenia zawodowe i specjalistyczne,

  • zniżkę na zakupy w Carrefour,

  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, konkursy motywacyjne, dostęp do platformy językowej oraz platformy wsparcia psychicznego i fizycznego.

  • pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 25 lat.