Carrefour Polska to jedna z największych sieci supermarketów i hipermarketów w Polsce, oferująca szeroki wybór produktów spożywczych 🍏, kosmetyków 💄, elektroniki 📱 i artykułów codziennego użytku 🛒. Z ponad 900 sklepami w całym kraju 🇵🇱, Carrefour dba o to, aby klienci mieli łatwy dostęp do wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach 💰. Oprócz tradycyjnych zakupów stacjonarnych, Carrefour Polska umożliwia również zakupy online 💻, co jest wygodne i oszczędza czas. Sieć angażuje się także w inicjatywy ekologiczne 🌱 i społeczne 🤝, promujące zrównoważony rozwój i wspierając lokalne społeczności. Carrefour to miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie! 😊
📌 Warszawa
- zarządzanie i rozwijanie oferty towarowej w kategorii non-food,
- strategiczne zarządzanie kategorią produktów,
- analiza rynku, asortymentu i sprzedaży,
- planowanie promocji i komunikacji kategorii na stronie internetowej,
- tworzenie i obsługa baz danych dostawców oraz produktów,
- zwiększanie efektywności sprzedaży internetowej,
- realizacja budżetów sprzedażowych na podstawie danych i analiz,
- codzienna współpraca z działem handlowym, marketingu i logistyki.
- 2-3 lata doświadczenia w zarządzaniu kategorią produktową (mile widziana kategoria non food),
- znajomość rynku e-commerce oraz doświadczenie w planowaniu kampanii ecommerce,
- znajomość narzędzi wspomagających sprzedaż e-commerce i Google Analytics,
- doświadczenie w pracy z danymi, analizą wyników, danych handlowych i umiejętność wyciągania z nich wniosków,
- dobrą znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
- znajomość narzędzi MS Office (szczególnie Excel) na poziomie średniozaawansowanym,
- analityczne myślenie, wielozadaniowość, dobra organizacja pracy i samodzielność,
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne oraz znajomość trendów e-commerce.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 6 miesięcy, a następnie na czas nieokreślony,
- pracę w modelu hybrydowym 3+2 (3 dni stacjonarnie, 2 dni zdalnie),
- pracę w zgranym zespole, gdzie stawiamy na codzienne wsparcie i wspólne rozwiązywanie wyzwań,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- dynamiczne środowisko pracy i zespół nastawiony na współpracę,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.