Kierownik Magazynu Sklepu Internetowego
Nowa
Praca w sklepie

Kierownik Magazynu Sklepu Internetowego

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski C1

zarządzanie zespołem

obsługa klienta

sprzedaż

praca z klientem

Opis stanowiska

Twoje zadania: 

  • zarządzanie zespołem i sklepem internetowym,
  • odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu,
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta,
  • wdrażanie i zapewnianie prawidłowego funkcjonowania ustalonych procesów oraz standardów,
  • odpowiedzialność za dostępność asortymentu oraz współpraca ze sklepem offline,
  • współpraca z zespołem – organizowanie pracy i motywowanie pracowników,
  • zamawianie towarów i zapewnienie ich dostępności dla klienta,
  • realizacja wyznaczonych celów,
  • praca na sali sprzedaży oraz dbanie o standardy pracy sklepu,
  • rozliczanie sprzedaży dziennej i miesięcznej,
  • rozpatrywanie reklamacji i zwrotów.


Docenimy Cię za:

  • umiejętność zarządzania zespołem,
  • umiejętność organizowania i planowania pracy,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • wysokie zdolności komunikacyjne,
  • ukierunkowanie na realizację celów biznesowych,
  • dobrą organizację pracy.


Mamy dla Ciebie:

  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.


Rekomendowane oferty

Manager Handlowy (Warszawa)

Nowa
Auchan Polska
Warszawa
obsługa klienta
zarządzanie zespołem
komunikatywność
Nowa