Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowych dla wybranych kategorii zakupowych.
Zapewnienie ciągłości realizacji projektów poprzez skuteczne zarządzanie procesem zakupowym.
Współpraca z zespołami technicznymi i operacyjnymi w celu zapewnienia efektywności i innowacyjności realizowanych projektów.
Zarządzanie pełnym procesem zakupowym, od wyboru dostawców, poprzez negocjacje, aż po finalizację kontraktów.
Przeprowadzanie analiz rynku w celu identyfikacji nowych dostawców, technologii i możliwości optymalizacji kosztów.
Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z dostawcami.
Prowadzenie negocjacji umów na zakupy niehandlowe.
Zapewnienie zgodności kontraktów z polityką firmy, standardami bezpieczeństwa oraz regulacjami prawnymi.
Zarządzanie odnowieniami kontraktów oraz ich dostosowywanie do zmieniających się potrzeb biznesowych.
Identyfikacja możliwości redukcji kosztów poprzez strategiczne negocjacje oraz rewizję zapotrzebowania.
Przeprowadzanie analiz kosztów i korzyści w celu podejmowania świadomych decyzji zakupowych.
Monitorowanie ryzyk związanych z zakupami w tym opóźnień w dostawach, jakości usług oraz zgodności z normami bezpieczeństwa.
Ścisła współpraca z działami technicznymi, operacyjnymi, produkcyjnymi i prawnymi w celu zapewnienia efektywnej realizacji strategii zakupowych.
Wsparcie zespołów projektowych w planowaniu budżetu.
Pełnienie roli łącznika pomiędzy globalnym zespołem zakupowym a lokalnymi jednostkami operacyjnymi.
Wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie w zakupach.
Dobra znajomość procesów zakupowych, analiz kosztowych.
Doświadczenie w negocjacjach kontraktów i zarządzaniu projektami zakupowymi.
Umiejętność oceny ryzyka w projektach
Umiejętność analizy wydatków, oceny dostawców oraz śledzenia trendów rynkowych.
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Znajomość SAP, narzędzi zakupowych oraz pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) i Google Workspace.
Silne umiejętności negocjacyjne i zarządzania interesariuszami.
Zdolność do pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.
Dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
Umiejętność adaptacji do zmian.
Oferujemy:
pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 20 lat.