Kupiec w Dziale Zakupów Niehandlowych
Nowa
Sprzedaż

Kupiec w Dziale Zakupów Niehandlowych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski C1

analiza

Microsoft Office

Zakupy

analiza finansowa

SAP

procesy zakupowe

Opis stanowiska

Twoje zadania:

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowych dla wybranych kategorii zakupowych.

  • Zapewnienie ciągłości realizacji projektów poprzez skuteczne zarządzanie procesem zakupowym.

  • Współpraca z zespołami technicznymi i operacyjnymi w celu zapewnienia efektywności i innowacyjności realizowanych projektów.

  • Zarządzanie pełnym procesem zakupowym, od wyboru dostawców, poprzez negocjacje, aż po finalizację kontraktów.

  • Przeprowadzanie analiz rynku w celu identyfikacji nowych dostawców, technologii i możliwości optymalizacji kosztów.

  • Zapewnienie zgodności kontraktów z polityką firmy, standardami bezpieczeństwa oraz regulacjami prawnymi.

  • Zarządzanie odnowieniami kontraktów oraz ich dostosowywanie do zmieniających się potrzeb biznesowych.

  • Identyfikacja możliwości redukcji kosztów poprzez strategiczne negocjacje oraz rewizję zapotrzebowania.

  • Przeprowadzanie analiz kosztów i korzyści w celu podejmowania świadomych decyzji zakupowych

  • Monitorowanie ryzyk związanych z zakupami w tym opóźnień w dostawach, jakości usług oraz zgodności z normami bezpieczeństwa.

  • Wsparcie zespołów projektowych w planowaniu budżetu.

  • Pełnienie roli łącznika pomiędzy globalnym zespołem zakupowym a lokalnymi jednostkami operacyjnymi.


Docenimy Cię za: 

  • Wykształcenie min. średnie.

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zakupach.

  • Dobrą znajomość procesów zakupowych, analiz kosztowych.

  • Doświadczenie w negocjacjach kontraktów i zarządzaniu projektami zakupowymi.

  • Umiejętność oceny ryzyka w projektach

  • Umiejętność analizy wydatków, oceny dostawców oraz śledzenia trendów rynkowych.

  • Biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

  • Znajomość SAP, narzędzi zakupowych oraz pakietów MicrosoftOffice (Excel, Word, PowerPoint) oraz Google Workspace. 


Mamy dla Ciebie:

  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,

  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,

  • zniżkę na zakupy w Carrefour,

  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, dostęp do platformy wsparcia psychicznego i fizycznego oraz do platformy językowej.

  • pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.