monitorowanie stanów magazynowych i utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów,
parametryzacja i aktualizacja danych artykułów w systemie,
konsolidacja zamówień składanych sklepowych,
bieżąca współpraca z dostawcami,
komunikacji z magazynami i działem zakupów,
przygotowywanie raportów i analiz w Excel.
Wymagania:
dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excela oraz narzędzi Google Workspace,
dokładność i zaangażowanie w powierzone zadania,
umiejętność efektywnej organizacji pracy,
zdolność do pracy w zespole oraz komunikatywność, a także umiejętność szybkiego reagowania i pracy pod presją.
Oferujemy:
umowę na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku,
możliwość pracy hybrydowej,
pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.