parametryzacja w systemie w celu poprawnego generowania zamówień,
kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym (sklepy, dział handlowy, magazyny, dostawcy).
Docenimy Cię za:
gotowość do pracy w soboty (1-3 razy w miesiącu, z możliwością odbioru dnia wolnego),
dobrą znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excela,
dokładność i zaangażowanie w powierzone zadania,
umiejętność efektywnej organizacji pracy,
zdolność do pracy w zespole oraz komunikatywność, a także umiejętność szybkiego reagowania i pracy pod presją czasu.
Mamy dla Ciebie:
umowę na zastępstwo na okres 1,5 roku,
możliwość pracy hybrydowej,
pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.