Ekspert / Ekspertka ds. CRM

BI & Data

Ekspert / Ekspertka ds. CRM

BI & Data

Krakowiaków 78, Warszawa

Castorama Polska Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

CRM
SQL
Microsoft Power BI
analiza
e-commerce
HTML

Opis stanowiska

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za działania mające na celu wzrost sprzedaży oraz angażowanie klientów w programie lojalnościowym i w platformie e-commerce.​ Działania te obejmują:

 

Zarządzanie planowaniem akcji CRM:

  • Budowanie katalogu akcji i promocji spersonalizowanych w programie lojalnościowym;

  • Koordynacja działań z zespołami handlowymi, e-commerce, marketingiem w ramach planowania katalogu akcji;

  • Planowanie komunikacji i automatyzacji wielokanałowych scenariuszy komunikacji związanych z akcjami, promocjami i programem lojalnościowym.

 

Zarządzanie w platformie CRM akcjami, promocjami i komunikacją z klientem:

  • Implementacja zautomatyzowanych scenariuszy komunikacji w platformie CRM (Synerise); konfiguracja w środowisku „no code”, „low code”;

  • Konfiguracja testów A/B dla scenariuszy komunikacji w platformie CRM;

  • Konfiguracja i utrzymanie modeli analitycznych dla rekomendacji akcji, promocji, produktów w platformie Synerise; koordynacja działań w tym zakresie z zespołem analitycznym;

  • Monitoring wykonania i skuteczności akcji CRM; rozliczanie efektów finansowych akcji;

  • Dostarczenie insights z danych z platformy CRM oraz danych z Single Customer View nt. efektów akcji CRM oraz potencjalnych rekomendacji dotyczących rozwoju akcji CRM;

  • Koordynacja działań z zespołami analitycznymi w celu dostosowywania i rozwoju raportowania i monitorowania KPI.

 

Rozwój platformy CRM:

  • Współpraca z Product Owner i zespołem Technologii oraz zespołami analitycznym, handlowymi i e-commerce w celu rozwoju CRM w Castoramie Polska;

  • Definiowanie zakresu rozwoju Single Customer View pod kątem konfiguracji akcji w platformie CRM; koordynacja działań we współpracy z zespołem analitycznym i zespołem technologii.

 

Wymagania:

  • Minimum 4 lata doświadczenia w roli związanej z zarządzaniem akcjami CRM;

  • Doświadczenie w pracy z platformami CRM / Marketing Automation;

  • Znajomość SQL, HTML, Power BI;

  • Silna orientacja biznesowa i rozwinięte umiejętności analityczno-koncepcyjne;

  • Umiejętność pracy w wirtualnych zespołach;

  • Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, takie jak: komunikacja, przekonywanie, doradztwo;

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.

Mile widziane

  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z platformą Synerise oraz Databricks, a także znajomość Pythona.

 

Oferujemy:

  • Przejrzyste zasady zatrudniania i wynagradzania;

  • Możliwość rozwoju m.in. poprzez szereg szkoleń;

  • Możliwość wyboru interesujących świadczeń dodatkowych;

  • Prywatną opiekę medyczną;

  • Pracę w modelu hybrydowym 3/2 (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie).

Oferta dodana: 18.09.2025
Lokalizacja biura

Ekspert / Ekspertka ds. CRM

Aplikuj na ofertę pracy

Ekspert / Ekspertka ds. CRM

Krakowiaków 78, Warszawa

Castorama Polska Sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Castorama Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Krakowiaków 78 (dalej jako "administrator... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca