Ekspert / Ekspertka ds. CRM
Krakowiaków 78, Warszawa
Castorama Polska Sp. z o.o.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za działania mające na celu wzrost sprzedaży oraz angażowanie klientów w programie lojalnościowym i w platformie e-commerce. Działania te obejmują:
Zarządzanie planowaniem akcji CRM:
Budowanie katalogu akcji i promocji spersonalizowanych w programie lojalnościowym;
Koordynacja działań z zespołami handlowymi, e-commerce, marketingiem w ramach planowania katalogu akcji;
Planowanie komunikacji i automatyzacji wielokanałowych scenariuszy komunikacji związanych z akcjami, promocjami i programem lojalnościowym.
Zarządzanie w platformie CRM akcjami, promocjami i komunikacją z klientem:
Implementacja zautomatyzowanych scenariuszy komunikacji w platformie CRM (Synerise); konfiguracja w środowisku „no code”, „low code”;
Konfiguracja testów A/B dla scenariuszy komunikacji w platformie CRM;
Konfiguracja i utrzymanie modeli analitycznych dla rekomendacji akcji, promocji, produktów w platformie Synerise; koordynacja działań w tym zakresie z zespołem analitycznym;
Monitoring wykonania i skuteczności akcji CRM; rozliczanie efektów finansowych akcji;
Dostarczenie insights z danych z platformy CRM oraz danych z Single Customer View nt. efektów akcji CRM oraz potencjalnych rekomendacji dotyczących rozwoju akcji CRM;
Koordynacja działań z zespołami analitycznymi w celu dostosowywania i rozwoju raportowania i monitorowania KPI.
Rozwój platformy CRM:
Współpraca z Product Owner i zespołem Technologii oraz zespołami analitycznym, handlowymi i e-commerce w celu rozwoju CRM w Castoramie Polska;
Definiowanie zakresu rozwoju Single Customer View pod kątem konfiguracji akcji w platformie CRM; koordynacja działań we współpracy z zespołem analitycznym i zespołem technologii.
Wymagania:
Minimum 4 lata doświadczenia w roli związanej z zarządzaniem akcjami CRM;
Doświadczenie w pracy z platformami CRM / Marketing Automation;
Znajomość SQL, HTML, Power BI;
Silna orientacja biznesowa i rozwinięte umiejętności analityczno-koncepcyjne;
Umiejętność pracy w wirtualnych zespołach;
Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, takie jak: komunikacja, przekonywanie, doradztwo;
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Mile widziane
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z platformą Synerise oraz Databricks, a także znajomość Pythona.
Oferujemy:
Przejrzyste zasady zatrudniania i wynagradzania;
Możliwość rozwoju m.in. poprzez szereg szkoleń;
Możliwość wyboru interesujących świadczeń dodatkowych;
Prywatną opiekę medyczną;
Pracę w modelu hybrydowym 3/2 (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie).
Ekspert / Ekspertka ds. CRM
Ekspert / Ekspertka ds. CRM
Krakowiaków 78, Warszawa
Castorama Polska Sp. z o.o.