Ekspert / Ekspertka ds. Lojalności

Zarządzanie

Ekspert / Ekspertka ds. Lojalności

Zarządzanie

Krakowiaków 78, Warszawa

Castorama Polska Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

zarządzanie
Microsoft Power BI
raportowanie
analiza

Opis stanowiska

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za działania mające na celu wzrost sprzedaży oraz angażowanie klientów w programie lojalnościowym poprzez:

 

Zarządzanie benefitami programu lojalnościowego i promocjami w programie lojalnościowym:

  • Koordynacja działań z zespołami handlowym, e-commerce, marketingiem w ramach planowania katalogu promocji i rozwoju benefitów w programie lojalnościowym;

  • Implementacja i rozwój w platformie programu lojalnościowego katalogu nagród oraz mechanik przyznawania benefitów m.in. reguł kwalifikacji do promocji, reguł udostępniania kuponów;

  • Monitoring poprawności działania mechanik programu lojalnościowego;

  • Monitoring anti-fraud.

 

Zarządzanie operacjami programu lojalnościowego:

  • Zarządzanie zautomatyzowanymi scenariuszami komunikacji dotyczącej działania programu m.in. informacja o naliczeniu punktów, zbliżającej się dacie wygaśnięcia punktów, m.in.;

  • Koordynacja działań operacyjnych – zmiany w regulaminie, zarządzanie zgodami, GDPR, współpraca z działem obsługi klienta, współpraca z działem operacyjnym – informacje o zmianie w programie, szkolenia, materiały;

  • Współpraca z działami marketingu przy planowaniu komunikacji;

  • Współpraca z zespołem analitycznym w celu monitorowania wyników programu oraz budowania customer insights i rekomendacji usprawnień;

  • Koordynacja działań z zespołami analitycznymi w celu dostosowywania i rozwoju raportowania i monitorowania KPI.

 

Rozwój platformy lojalnościowej:

  • Współpraca z Product Owner i zespołem Technologii oraz zespołami analitycznym, handlowymi i e-commerce w celu rozwoju Lojalności w Castoramie Polska;

  • Uczestniczenie w budowaniu roadmapy rozwoju CRM.

 

Nasze wymagania:

  • Minimum 4 lata doświadczenia w roli związanej z zarządzaniem programem lojalnościowym;

  • Doświadczenie w pracy z platformami lojalnościowymi oraz narzędziami raportowymi klasy Power BI;

  • Silna orientacja biznesowa i rozwinięte umiejętności analityczno-koncepcyjne;

  • Umiejętność pracy w wirtualnych zespołach;

  • Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, takie jak: komunikacja, przekonywanie, doradztwo;

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.

Mile widziane

  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy​ z platformą Synerise, znajomość SQL, HTML, Python.

 

Oferujemy:

  • Przejrzyste zasady zatrudniania i wynagradzania;

  • Możliwość rozwoju m.in. poprzez szereg szkoleń;

  • Możliwość wyboru interesujących świadczeń dodatkowych;

  • Prywatną opiekę medyczną;

  • Pracę w modelu hybrydowym 3/2 (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie).

 

Oferta dodana: 18.09.2025
Lokalizacja biura

Ekspert / Ekspertka ds. Lojalności

Aplikuj na ofertę pracy

Ekspert / Ekspertka ds. Lojalności

Krakowiaków 78, Warszawa

Castorama Polska Sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Castorama Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Krakowiaków 78 (dalej jako "administrator... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca