Ekspert / Ekspertka ds. Lojalności
Krakowiaków 78, Warszawa
Castorama Polska Sp. z o.o.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za działania mające na celu wzrost sprzedaży oraz angażowanie klientów w programie lojalnościowym poprzez:
Zarządzanie benefitami programu lojalnościowego i promocjami w programie lojalnościowym:
Koordynacja działań z zespołami handlowym, e-commerce, marketingiem w ramach planowania katalogu promocji i rozwoju benefitów w programie lojalnościowym;
Implementacja i rozwój w platformie programu lojalnościowego katalogu nagród oraz mechanik przyznawania benefitów m.in. reguł kwalifikacji do promocji, reguł udostępniania kuponów;
Monitoring poprawności działania mechanik programu lojalnościowego;
Monitoring anti-fraud.
Zarządzanie operacjami programu lojalnościowego:
Zarządzanie zautomatyzowanymi scenariuszami komunikacji dotyczącej działania programu m.in. informacja o naliczeniu punktów, zbliżającej się dacie wygaśnięcia punktów, m.in.;
Koordynacja działań operacyjnych – zmiany w regulaminie, zarządzanie zgodami, GDPR, współpraca z działem obsługi klienta, współpraca z działem operacyjnym – informacje o zmianie w programie, szkolenia, materiały;
Współpraca z działami marketingu przy planowaniu komunikacji;
Współpraca z zespołem analitycznym w celu monitorowania wyników programu oraz budowania customer insights i rekomendacji usprawnień;
Koordynacja działań z zespołami analitycznymi w celu dostosowywania i rozwoju raportowania i monitorowania KPI.
Rozwój platformy lojalnościowej:
Współpraca z Product Owner i zespołem Technologii oraz zespołami analitycznym, handlowymi i e-commerce w celu rozwoju Lojalności w Castoramie Polska;
Uczestniczenie w budowaniu roadmapy rozwoju CRM.
Nasze wymagania:
Minimum 4 lata doświadczenia w roli związanej z zarządzaniem programem lojalnościowym;
Doświadczenie w pracy z platformami lojalnościowymi oraz narzędziami raportowymi klasy Power BI;
Silna orientacja biznesowa i rozwinięte umiejętności analityczno-koncepcyjne;
Umiejętność pracy w wirtualnych zespołach;
Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, takie jak: komunikacja, przekonywanie, doradztwo;
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Mile widziane
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z platformą Synerise, znajomość SQL, HTML, Python.
Oferujemy:
Przejrzyste zasady zatrudniania i wynagradzania;
Możliwość rozwoju m.in. poprzez szereg szkoleń;
Możliwość wyboru interesujących świadczeń dodatkowych;
Prywatną opiekę medyczną;
Pracę w modelu hybrydowym 3/2 (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie).
Ekspert / Ekspertka ds. Lojalności
Ekspert / Ekspertka ds. Lojalności
Krakowiaków 78, Warszawa
Castorama Polska Sp. z o.o.