Kierownik / Kierowniczka ds. Analityki Klienta i Digital
Za co będziesz odpowiedzialny/-a?
Koordynacja rozwoju raportowania i monitorowania akcji CRM, programu lojalnościowego oraz e-commerce
Współpraca z zespołami CRM, e-commerce w celu budowy roadmapy rozwoju raportowania i monitorowania KPI.
Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za rozwój raportowania i monitorowania KPI dla CRM; współpraca z zespołami Data & BI w tym zakresie.
Monitorowanie wdrażanych rozwiązań, zapewniając zgodność pomiędzy zapotrzebowaniem biznesowym a realizacją techniczną.
Koordynacja rozwoju analiz klienckich i digital
Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za dostarczanie analiz typu customer insights oraz digital insights opartych o dane w hurtowni danych oraz Google Analytics.
Dostarczanie wniosków biznesowych na podstawie analiz dla różnych zespołów w Castorama Polska.
Współpraca z zespołem data science w zakresie budowania raportów z oceną skuteczności modeli analitycznych wykorzystywanych w spersonalizowanych rekomendacjach.
Współpraca z zespołami Digital, CRM, IT w celu pozyskania danych w szczególności danych behawioralnych digital (z wykorzystaniem narzędzi klasy GA, CDP).
Rozwój narzędzi analitycznych i modelu danych
Ocena istniejących technologii i danych pod kątem integracji nowych systemów i źródeł danych w środowisku Castorama we współpracy z zespołem Technologii.
Współpraca z zespołem Technologii (w szczególności z architektami danych) w zakresie rozwoju modelu danych w data lake i Single Customer View.
Jakiej osoby poszukujemy?
Szukamy osoby, która potrafi inicjować i napędzać pozytywne zmiany — osoby z pasją do technologii oraz nastawieniem na ciągłe uczenie się i rozwój. Oczekujemy:
Co najmniej 6 lat doświadczenia w obszarze analityki digital oraz analityki klienckiej w roli lidera kilkuosobowego zespołu.
Doświadczenie w pracy z platformami analitycznymi i raportowymi klasy Databricks, Power BI, Google Analytics, BigQuery, itp.
Biegłości w Pythonie i SQL.
Bieżącej orientacji w trendach analityki klienta oraz analityki cyfrowej w handlu detalicznym.
Rozwiniętych umiejętności kreatywnego i logicznego myślenia.
Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych oraz zdolności do pracy w złożonej organizacji.
Silnej orientacji na potrzeby i cele biznesowe; umiejętności zarządzania priorytetami pracy zespołu.
Znajomości języka angielskiego na poziomie C2.
Oferujemy
Z rekrutacją w Castoramie zyskujesz coś na dobry początek: kupon o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach stacjonarnych Castorama (regulamin akcji na Kariera w Castorama).
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 6 miesięcy, bez okresu próbnego, następnie umowa na czas nieokreślony.
Przejrzyste zasady zatrudnienia oraz możliwość rozwoju i awansu.
Bezpieczeństwo - istniejemy na polskim rynku od blisko 30 lat, od kilku lat niezmiennie jako lider branży DIY.
Współpracę opartą na konkretnych wartościach – promujemy jakość, prostotę, wspólnotę, otwartość i pokorę – odnajdziesz je w naszych codziennych działaniach.
24 godziny płatnego wolontariatu w ciągu roku – sam/-a wybierasz inicjatywę, którą chcesz wspierać.
Kierownik / Kierowniczka ds. Analityki Klienta i Digital
Kierownik / Kierowniczka ds. Analityki Klienta i Digital