Kierownik / Kierowniczka ds. Analityki Klienta i Digital

BI & Data

Kierownik / Kierowniczka ds. Analityki Klienta i Digital

BI & Data
Krakowiaków 78, Warszawa

Castorama Polska Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Za co będziesz odpowiedzialny/-a?

 

Koordynacja rozwoju raportowania i monitorowania akcji CRM, programu lojalnościowego oraz e-commerce

  • Współpraca z zespołami CRM, e-commerce w celu budowy roadmapy rozwoju raportowania i monitorowania KPI.

  • Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za rozwój raportowania i monitorowania KPI dla CRM; współpraca z zespołami Data & BI w tym zakresie.

  • Monitorowanie wdrażanych rozwiązań, zapewniając zgodność pomiędzy zapotrzebowaniem biznesowym a realizacją techniczną.

 

Koordynacja rozwoju analiz klienckich i digital

  • Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za dostarczanie analiz typu customer insights oraz digital insights opartych o dane w hurtowni danych oraz Google Analytics.

  • Dostarczanie wniosków biznesowych na podstawie analiz dla różnych zespołów w Castorama Polska.

  • Współpraca z zespołem data science w zakresie budowania raportów z oceną skuteczności modeli analitycznych wykorzystywanych w spersonalizowanych rekomendacjach.

  • Współpraca z zespołami Digital, CRM, IT w celu pozyskania danych w szczególności danych behawioralnych digital (z wykorzystaniem narzędzi klasy GA, CDP). 

 

Rozwój narzędzi analitycznych i modelu danych

  • Ocena istniejących technologii i danych pod kątem integracji nowych systemów i źródeł danych w środowisku Castorama we współpracy z zespołem Technologii.

  • Współpraca z zespołem Technologii (w szczególności z architektami danych) w zakresie rozwoju modelu danych w data lake i Single Customer View. 

 

Jakiej osoby poszukujemy?

Szukamy osoby, która potrafi inicjować i napędzać pozytywne zmiany — osoby z pasją do technologii oraz nastawieniem na ciągłe uczenie się i rozwój. Oczekujemy:

  • Co najmniej 6 lat doświadczenia w obszarze analityki digital oraz analityki klienckiej w roli lidera kilkuosobowego zespołu.

  • Doświadczenie w pracy z platformami analitycznymi i raportowymi klasy Databricks, Power BI, Google Analytics, BigQuery, itp.

  • Biegłości w Pythonie i SQL.

  • Bieżącej orientacji w trendach analityki klienta oraz analityki cyfrowej w handlu detalicznym.

  • Rozwiniętych umiejętności kreatywnego i logicznego myślenia.

  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych oraz zdolności do pracy w złożonej organizacji.

  • Silnej orientacji na potrzeby i cele biznesowe; umiejętności zarządzania priorytetami pracy zespołu.

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie C2.

 

Oferujemy

  • Z rekrutacją w Castoramie zyskujesz coś na dobry początek: kupon o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach stacjonarnych Castorama (regulamin akcji na Kariera w Castorama). 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 6 miesięcy, bez okresu próbnego, następnie umowa na czas nieokreślony. 

  • Przejrzyste zasady zatrudnienia oraz możliwość rozwoju i awansu. 

  • Bezpieczeństwo - istniejemy na polskim rynku od blisko 30 lat, od kilku lat niezmiennie jako lider branży DIY. 

  • Współpracę opartą na konkretnych wartościach – promujemy jakość, prostotę, wspólnotę, otwartość i pokorę – odnajdziesz je w naszych codziennych działaniach. 

  • 24 godziny płatnego wolontariatu w ciągu roku – sam/-a wybierasz inicjatywę, którą chcesz wspierać. 

Wymagane umiejętności

analiza

SQL

Power BI

Python

raportowanie

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 23.12.2025

Kierownik / Kierowniczka ds. Analityki Klienta i Digital

Podsumowanie oferty

Kierownik / Kierowniczka ds. Analityki Klienta i Digital

Krakowiaków 78, Warszawa
Castorama Polska Sp. z o.o.
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Castorama Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Krakowiaków 78 (dalej jako "administrator... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.