Manager/Managerka ds. Aplikacji i Serwisu Web
Krakowiaków 78, Warszawa
Castorama Polska Sp. z o.o.
Zakres zadań:
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój doświadczenia klienta w aplikacji mobilnej i serwisie web. Działania podejmowane w tej roli mają się przełożyć na inkrementalną sprzedaż do klientów z programu lojalnościowego zarejestrowanych w aplikacji i kanale web oraz sprzedaż e-commerce i konwersję w e-commerce.
Do obowiązków w tej roli należeć będzie między innymi:
Projektowanie doświadczenia klienta w aplikacji mobilnej i serwisie web
Definiowanie strategii rozwoju aplikacji mobilnej i serwisu web uwzględniającej inicjatywy strategiczne m.in. w obszarze e-commerce, lojalność i CRM, usługi end-to-end oraz adresującą zidentyfikowane pain points klienta
Projektowanie ścieżek klienta we współpracy z analitykami biznesowymi
Współpraca z zespołami e-commerce, CRM & Loyalty , marketingiem, usługami w zakresie rozwoju doświadczenia klienta
Rozwój aplikacji mobilnej i serwisu web
Zbieranie wymagań dotyczących rozwoju aplikacji mobilnej i serwisu web od zespołów CRM & Loyalty, e-commerce, marketingu, usługa i obsługi klienta w zakresie rozwoju doświadczenia klienta
Wkład do backlog rozwoju aplikacji mobilnej oraz kanału web we współpracy z product manager’ami
Współpraca z zespołami technologii w ramach projektów rozwoju aplikacji mobilnej i serwisu web; współpraca z zespołami z Polski jak i zespołami w grupie Kingfisher
Badanie i monitoring doświadczenia klienta w serwisie web
Rozwój narzędzi do badania i monitorowania zachowania użytkowników w kanałach digital we współpracy z zespołem technologii oraz zespołem analiz klienta i digital oraz zespołem customer insights np. wdrożenie heatmap, wdrożenie ankiet badających doświadczenie klienta
Budowa rekomendacji dotyczących usprawnień w kanałach na podstawie monitoringu zachowania użytkowników w kanałach digital
A/B testing elementów serwisu
Rozwój narzędzi do A/B testów kanałów digital we współpracy z zespołem technologii oraz zespołem analiz klienta i digital
Budowa rekomendacji dotyczących usprawnień w kanałach na podstawie A/B testów oraz rekomendacji dotyczących personalizacji we współpracy z zespołem CRM & Loyalty.
Wymagania:
Minimun 6 lat doświadczenia w roli związanej z rozwijaniem i zarządzaniem kanałami digital w branży retail
Doświadczenie w pracy z narzędziami do A/B testów kanałów digital oraz narzędziami do monitorowania user experience
Silna orientacja biznesowa i rozwinięte umiejętności analityczno-koncepcyjne
Umiejętność zarządzania rozproszonymi interesariuszami i wirtualnymi zespołami ; umiejętność przełamywania silosów organizacyjnych
Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, takie jak: komunikacja, przekonywanie, doradztwo
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
To oferujemy
Przejrzyste zasady zatrudniania i wynagradzania.
Możliwość rozwoju m.in. poprzez szereg szkoleń.
Możliwość wyboru interesujących świadczeń dodatkowych.
Prywatną opiekę medyczną.
a także wiele innych benefitów, m.in. dofinansowanie zajęć sportowych, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie czy fundusz oszczędnościowo-inwestycyjny.
Manager/Managerka ds. Aplikacji i Serwisu Web
Manager/Managerka ds. Aplikacji i Serwisu Web
Krakowiaków 78, Warszawa
Castorama Polska Sp. z o.o.