Menadżer / Menadżerka ds. Strategii
Krakowiaków 78, Warszawa
Castorama Polska Sp. z o.o.
Zakres zadań:
Szukamy osoby, która razem z nami będzie nadawać kierunek rozwoju projektów strategicznych Castorama Polska. Wspólnie wesprze transformację podejścia do zwinnego zarządzania projektami. Jeśli potrafisz łączyć kreatywną wizję ze skutecznym jej wdrażaniem w organizacji. Jeśli lubisz przekładać dane i trendy rynkowe na konkretne działania, a przy tym potrafisz współpracować z liderami i wspierać ich w podejmowaniu decyzji – ta rola jest dla Ciebie.
Koordynowanie portfela projektów strategicznych
Zarządzanie wybranymi projektami strategicznymi i raportowanie postępów ich realizacji.
Identyfikowanie ryzyk projektowych i rekomendowanie działań korygujących.
Współpraca z właścicielami inicjatyw w planowaniu, wdrażaniu i monitorowaniu efektów.
Przełamywanie silosów organizacyjnych i tworzenie interdyscyplinarnych zespołów projektowych.
Wspieranie zespołów projektowych swoją wiedzą i doświadczeniem w praktycznym wdrażaniu projektów.
Monitorowanie i raportowanie efektywności działań strategicznych.
Tworzenie zestawień, raportów i analiz KPI obrazujących postępy w realizacji strategii.
Wskazywanie obszarów wymagających usprawnień i rekomendowanie działań naprawczych.
Współpraca z Komitetem Dyrekcji oraz właścicielami projektów przy analizie wyników i interpretacji danych.
Analizy biznesowe i rekomendacje strategiczne.
Zbieranie i interpretowanie danych rynkowych, gospodarczych i konsumenckich (data-driven approach).
Przygotowywanie rekomendacji opartych na analizach i obserwacjach trendów.
Monitorowanie konkurencji i opracowywanie raportów wspierających aktualizację strategii firmy.
Budowanie narracji i przygotowywanie materiałów strategicznych dla Komitetu Dyrekcji.
Tworzenie prezentacji, analiz i raportów dla Komitetu Dyrekcji.
Opracowywanie materiałów komunikacyjnych pokazujących priorytety strategiczne w przystępny sposób.
Dbanie o spójność narracji strategicznej i koordynowanie spotkań Komitetu Dyrekcji (agendy, materiały, podsumowania decyzji).
Wymagania:
Minimum 6 lat doświadczenia w roli związanej z rozwijaniem i zarządzaniem kanałami digital w branży retail
Doświadczenie w pracy z narzędziami do A/B testów kanałów digital oraz narzędziami do monitorowania user experience
Silna orientacja biznesowa i rozwinięte umiejętności analityczno-koncepcyjne
Umiejętność zarządzania rozproszonymi interesariuszami i wirtualnymi zespołami; umiejętność przełamywania silosów organizacyjnych
Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, takie jak: komunikacja, przekonywanie, doradztwo
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
To oferujemy
Przejrzyste zasady zatrudniania i wynagradzania.
Możliwość rozwoju m.in. poprzez szereg szkoleń.
Możliwość wyboru interesujących świadczeń dodatkowych.
Prywatną opiekę medyczną.
Oferujemy także wiele innych benefitów, m.in. dofinansowanie zajęć sportowych, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie czy fundusz oszczędnościowo-inwestycyjny. Nie mam jednak pewności, czy posiadają Państwo do tego osobny panel. Logo załączam w wiadomości – proszę dać znać, jeśli potrzebne będą dodatkowe materiały.
Menadżer / Menadżerka ds. Strategii
Menadżer / Menadżerka ds. Strategii
Krakowiaków 78, Warszawa
Castorama Polska Sp. z o.o.