Aktywizacja sprzedawców Marketplace poprzez bezpośrednią współpracę z kluczowymi merchantami w obszarze działań marketingowych na platformie castorama.pl.
Odpowiedzialność za realizację celów budżetowych.
Analiza rynku, oraz monitorowanie działań marketingowych przygotowanych przez konkurencję.
Analiza sprzedaży produktów merchantów oraz prezentacja wyników.
Współpraca z działem handlowym w obszarach potencjału do wzrostu kategorii.
Prowadzenie pracy i dokumentacji w narzędziu Salesforce.
Współpraca z przedstawicielami Grupy m.in. poprzez dzielenie się wiedzą (best practice) między bannerami.
Współpraca z merchantami zagranicznymi pozyskanymi do współpracy przez Grupę.
Monitoring kluczowych celów operacyjnych merchanta (SLA).
Nasze wymagania
doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży e-commerce
znajomość programów MS Excel oraz PowerPoint w stopniu bardzo dobrym
nastawienie na współpracę i wspólne osiąganie celów
umiejętność pracy pod presją czasu
znajomość języka angielski w mowie i piśmie w poziomie minimum C1 (kontakt ze sprzedawcami i współpraca z Grupą Kingfisher)
mile widziana znajomość systemu Salesforce, narzędzia Power BI oraz platformy Mirakl
To oferujemy
pracę u lidera w branży
udział w budowaniu pierwszego specjalistycznego marketplace branży DYI