ANALITYK E-COMMERCE DS. EFEKTYWNOŚCI (SQL)
Co będziesz robić:
Wspierać zespoły marketingowe i analityczne poprzez dostarczanie raportów i analiz w obszarze efektywności działań reklamowych,
Przygotowywać zestawienia i rekomendacje na podstawie danych dotyczących wydatków marketingowych i wyników kampanii,
Tworzyć zaawansowane zapytania w SQL i analizować duże zbiory danych,
Korzystać z narzędzi chmurowych (Google Cloud Platform) i Looker Studio do wizualizacji danych oraz budowania dashboardów,
Prowadzić controlling danych marketingowych oraz wspierać zespół Performance Marketingu w podejmowaniu decyzji opartych na danych
Szukamy osób, które:
Posiadają minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – w obszarze analizy danych, e-commerce lub performance marketingu,
Bardzo dobrze znają SQL i potrafią pisać wydajne zapytania do dużych zbiorów danych oraz je analizować,
Pracowały z narzędziami Google Cloud Platform i Looker Studio,
Posługują się językiem angielskim na poziomie co najmniej B2 – w mowie i piśmie (w tym dokumentacja),
Umieją efektywnie planować swoją pracę, rozdzielać zadania i ustalać priorytety
Co oferujemy:
Pracę w 100% zdalną z elastycznymi godzinami,
Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia,
Rabaty na zakupy w eobuwie.pl, MODIVO, HalfPrice i CCC,
Dostęp do nowoczesnych biur w wybranych lokalizacjach,
Prywatną opiekę medyczną „Lux Med” (również dla członków rodziny),
Kartę Multisport dla Ciebie i Twoich bliskich,
Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach,
Swobodną atmosferę pracy i partnerski styl współpracy,
Możliwość pracy z doświadczonym zespołem ekspertów rozwijających rynek omnichannel w Polsce.
Rekomendowane oferty