Anality E-commerce ds. Efektywnosci
Nowa
Marketing

Anality E-commerce ds. Efektywnosci

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

SQL

Google Cloud Platform

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

ANALITYK E-COMMERCE DS. EFEKTYWNOŚCI (SQL)

Co będziesz robić:

  • Wspierać zespoły marketingowe i analityczne poprzez dostarczanie raportów i analiz w obszarze efektywności działań reklamowych,

  • Przygotowywać zestawienia i rekomendacje na podstawie danych dotyczących wydatków marketingowych i wyników kampanii,

  • Tworzyć zaawansowane zapytania w SQL i analizować duże zbiory danych,

  • Korzystać z narzędzi chmurowych (Google Cloud Platform) i Looker Studio do wizualizacji danych oraz budowania dashboardów,

  • Prowadzić controlling danych marketingowych oraz wspierać zespół Performance Marketingu w podejmowaniu decyzji opartych na danych

Szukamy osób, które:

  • Posiadają minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – w obszarze analizy danych, e-commerce lub performance marketingu,

  • Bardzo dobrze znają SQL i potrafią pisać wydajne zapytania do dużych zbiorów danych oraz je analizować,

  • Pracowały z narzędziami Google Cloud Platform i Looker Studio,

  • Posługują się językiem angielskim na poziomie co najmniej B2 – w mowie i piśmie (w tym dokumentacja),

  • Umieją efektywnie planować swoją pracę, rozdzielać zadania i ustalać priorytety

Co oferujemy:

  • Pracę w 100% zdalną z elastycznymi godzinami,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia,

  • Rabaty na zakupy w eobuwie.pl, MODIVO, HalfPrice i CCC,

  • Dostęp do nowoczesnych biur w wybranych lokalizacjach,

  • Prywatną opiekę medyczną „Lux Med” (również dla członków rodziny),

  • Kartę Multisport dla Ciebie i Twoich bliskich,

  • Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach,

  • Swobodną atmosferę pracy i partnerski styl współpracy,

  • Możliwość pracy z doświadczonym zespołem ekspertów rozwijających rynek omnichannel w Polsce.