CCC Group
Grupa CCC to lider w sektorze obuwniczym i modowym w Europie Środkowo-Wschodniej, oferujący szeroki asortyment obuwia, odzieży i akcesoriów poprzez sieć sklepów stacjonarnych oraz sprzedaż online. Firma dynamicznie rozwija się, łącząc tradycyjną sprzedaż z nowoczesnymi rozwiązaniami e-commerce i technologiami cyfrowymi.
Co będziesz robić?
· Wspierać obsługę zamówień klientów na platformach typu Marketplace (m.in. kontakt z klientami, pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń)
· Współpracować z innymi działami firmy — Biurem Obsługi Klienta, magazynem, działem reklamacji
· Wspomagać zespół przy publikacji ofert i treści na platformach sprzedażowych
· Uczestniczyć w działaniach związanych z promocją i sprzedażą produktów
· Dbać o pozytywny kontakt z klientami i jakość komunikacji
Szukamy osób, które:
· Mają co najmniej 1 rok, komercyjnego doświadczenie na podobnym stanowisku.
· Dobrze znają MS Excel oraz posiadają rozwinięte zdolności analityczne (raportowanie, prognozowanie, analiza danych).
· Dobrze znają MS Excel i chcą rozwijać się analitycznie
· Posługują się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B2)
· Potrafią sprawnie organizować pracę i działać samodzielnie
· Są komunikatywne, otwarte i chętne do współpracy
Mile widziane:
· Posługujesz się jednym z następujących języków: niemieckim, rumuńskim, greckim, francuskim lub włoskim.
· Posiadasz doświadczenie w sprzedaży na platformach marketplace (MKTP).
· Znasz narzędzie JIRA i potrafisz się nim posługiwać w codziennej pracy.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Pracę w dynamicznej i międzynarodowej organizacji.
Prywatną opiekę medyczną.
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/MedicoverSport.
Atrakcyjne zniżki pracownicze na zakupy w sieciach CCC, eobuwie.pl, MODIVO i HalfPrice.
Rekomendowane oferty