Partner Relations Expert – MODIVO Marketplace
Nowa
Obsługa klienta

Partner Relations Expert – MODIVO Marketplace

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język angielski

SLA

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska


Co będziesz robić?

  • Budować i utrzymywać długoterminowe relacje z partnerami,
  • Obsługiwać zgłoszenia partnerów zgodnie z SLA (zasada FIFO),
  • Rozwiązywać bieżące problemy operacyjne oraz wspierać partnerów w codziennej współpracy,
  • Tworzyć i optymalizować procesy obsługi zgłoszeń partnerów,
  • Budować scenariusze postępowania,
  • Rozbudowywać Help Center (HC) na podstawie analizy zgłoszeń oraz zapotrzebowania zespołu,
  • Kontrolować zgodność ofert i procesów partnerów z polityką firmy oraz standardami jakości,
  • Planować i realizować masową komunikację do partnerów zgodnie z kalendarzem i obowiązującymi zasadami (PL/ENG),
  • Współpracować z zespołami logistyki, CX i produktowymi w celu rozwiązywania trudnych przypadków oraz optymalizacji procesów,
  • Nadzorować prawidłowe wystawianie faktur i realizować płatności dla partnerów,
  • Monitorować trendy rynkowe oraz działania konkurencji w obszarze partnerstw,
  • Raportować wyniki współpracy i rekomendować działania usprawniające.


Szukamy osób, które:

  • Mają minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Posiadają wykształcenie wyższe,
  • Znają język angielski na poziomie minimum B2 – umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
  • Mają dobrą znajomość narzędzi pakietu MS Office - w szczególności Excel,
  • Znają prawa ochrony konsumentów w kontekście sprzedaży online,
  • Znają narzędzia dostępne na rynku do optymalizacji procesów obsługi partnerów i masowej komunikacji (np. Salesforce, GetResponse, ClickMeeting itp.),
  • Cechują się kreatywnością i zdolnością do generowania innowacyjnych pomysłów i rozwiązań w celu automatyzacji powtarzalnych procesów i optymalizacji procesów związanych z obsługą, komunikacją i edukacja partnerów,
  • Posiadają wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych,
  • Są zdeterminowane w dążeniu do określonego celu i szukają kreatywnych rozwiązań,
  • Charakteryzują się terminowością, samodzielnością i wysoką umiejętnością organizacji pracy,
  • Wiedzą jak pracować pod presją czasu i adaptują do zmieniających się priorytetów.

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w CX B2B.

 

Co oferujemy?

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
  • Rabaty na produkty dostępne w eobuwie.pl, MODIVO, HalfPrice oraz CCC,
  • Nowoczesne biura,
  • Prywatną opiekę medyczną „Lux Med” dla Ciebie lub/i dla członków Twojej rodziny,
  • Pakiet sportowy „Multisport” dla Ciebie lub/i dla członków Twojej rodziny,
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego PZU na preferencyjnych warunkach, w trosce o Ciebie i Twoich bliskich,
  • Miłą atmosferę pracy i swobodny „dress code”,
  • Pracę z doświadczonym zespołem osób, które tworzą i rozwijają rynek omnichannel w Polsce.

 

 

 

Rekomendowane oferty

Specjalista/ka ds. obsługi klienta francuskojęzycznego

Nowa
APV.EU
Poznań
język polski
język francuski
obsługa klienta
Nowa

Renewal Manager / Account Manager

Nowa
11 000 - 14 000 PLN/mies.
Publink
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
Umiejętności komunikacyjne
customer service
HubSpot
Nowa

Tajemniczy klient online

Nowa
400 - 800 PLN/dzień
Audyt
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim

Nowa
AZAGroup
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
telefoniczna obsługa klienta
Nowa

Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Hebrew

Nowa
Accenture
Łódź
English
Hebrew
Nowa