Budować i utrzymywać długoterminowe relacje z partnerami,
Obsługiwać zgłoszenia partnerów zgodnie z SLA (zasada FIFO),
Rozwiązywać bieżące problemy operacyjne oraz wspierać partnerów w codziennej współpracy,
Tworzyć i optymalizować procesy obsługi zgłoszeń partnerów,
Budować scenariusze postępowania,
Rozbudowywać Help Center (HC) na podstawie analizy zgłoszeń oraz zapotrzebowania zespołu,
Kontrolować zgodność ofert i procesów partnerów z polityką firmy oraz standardami jakości,
Planować i realizować masową komunikację do partnerów zgodnie z kalendarzem i obowiązującymi zasadami (PL/ENG),
Współpracować z zespołami logistyki, CX i produktowymi w celu rozwiązywania trudnych przypadków oraz optymalizacji procesów,
Nadzorować prawidłowe wystawianie faktur i realizować płatności dla partnerów,
Monitorować trendy rynkowe oraz działania konkurencji w obszarze partnerstw,
Raportować wyniki współpracy i rekomendować działania usprawniające.
Szukamy osób, które:
Mają minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
Posiadają wykształcenie wyższe,
Znają język angielski na poziomie minimum B2 – umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
Mają dobrą znajomość narzędzi pakietu MS Office - w szczególności Excel,
Znają prawa ochrony konsumentów w kontekście sprzedaży online,
Znają narzędzia dostępne na rynku do optymalizacji procesów obsługi partnerów i masowej komunikacji (np. Salesforce, GetResponse, ClickMeeting itp.),
Cechują się kreatywnością i zdolnością do generowania innowacyjnych pomysłów i rozwiązań w celu automatyzacji powtarzalnych procesów i optymalizacji procesów związanych z obsługą, komunikacją i edukacja partnerów,
Posiadają wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych,
Są zdeterminowane w dążeniu do określonego celu i szukają kreatywnych rozwiązań,
Charakteryzują się terminowością, samodzielnością i wysoką umiejętnością organizacji pracy,
Wiedzą jak pracować pod presją czasu i adaptują do zmieniających się priorytetów.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy w CX B2B.
Co oferujemy?
Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
Rabaty na produkty dostępne w eobuwie.pl, MODIVO, HalfPrice oraz CCC,
Nowoczesne biura,
Prywatną opiekę medyczną „Lux Med” dla Ciebie lub/i dla członków Twojej rodziny,
Pakiet sportowy „Multisport” dla Ciebie lub/i dla członków Twojej rodziny,
Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego PZU na preferencyjnych warunkach, w trosce o Ciebie i Twoich bliskich,
Miłą atmosferę pracy i swobodny „dress code”,
Pracę z doświadczonym zespołem osób, które tworzą i rozwijają rynek omnichannel w Polsce.
Rekomendowane oferty
Specjalista/ka ds. obsługi klienta francuskojęzycznego
Nowa
APV.EU
Poznań
język polski
język francuski
obsługa klienta
Nowa
Renewal Manager / Account Manager
Nowa
11 000 - 14 000PLN/mies.
Publink
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
Umiejętności komunikacyjne
customer service
HubSpot
Nowa
Tajemniczy klient online
Nowa
400 - 800PLN/dzień
Audyt
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Nowa
Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim
Nowa
AZAGroup
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
telefoniczna obsługa klienta
Nowa
Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Hebrew