Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej
Nowa
Media

Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski C1

PR/public relations

komunikacja

copywriting

Opis stanowiska

Co będziesz robić:

  • tworzyć i realizować strategię komunikacji - współtworzyć i wdrażać strategię komunikacji zewnętrznej zgodnej z misją i wartościami firmy oraz dbać o spójność wizerunku firmy we wszystkich kanałach komunikacyjnych,

  • redagować i dystrybuować komunikaty prasowe, artykuły, wywiady i inne materiały PR,

  • współpracować z mediami i budować pozytywne relacje z dziennikarzami,

  • monitorować obecność firmy w mediach (tradycyjnych i cyfrowych) oraz przygotowywać raporty medialne,

  • wspierać opracowywanie i realizację planów komunikacji kryzysowej,

  • zarządzać treścią i kanałami komunikacji korporacyjnej, w tym aktualizować i rozwijać treści na stronie internetowej firmy oraz na LinkedIn,

  • wspierać i koordnować projekty marketingowe, ESG i employer brandingowe,

  • analizować i raportować działania komunikacyjne - oceniać skuteczność prowadzonych działań oraz przygotowywać raporty i rekomendacje dotyczące optymalizacji komunikacji.


Szukamy osób, które:

  • posiadają co najmniej 3 lata doświadczenia w obszarze komunikacji, PR lub pokrewnym,

  • posiadają wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Komunikacja społeczna, Public Relations, Filologia polska, Dziennikarstwo, Marketing i Zarządzanie),

  • wyróżniają się bardzo dobrą znajomością języka polskiego (native speaker) oraz języka angielskiego na poziomie co najmniej C1 - zarówno w mowie, jak i w piśmie,

  • potrafią tworzyć różnorodne formaty treści - od krótkich postów do mediów społecznościowych, po dłuższe artykuły, wywiady czy komunikaty prasowe,

  • znają zasady PR, komunikacji zewnętrznej i komunikacji kryzysowej.

  • umieją skutecznie pracować wielozadaniowo i prowadzić kilka projektów komunikacyjnych jednocześnie oraz są odporne na pracę w stresie,

  • posiadają dobre zdolności organizacyjne, m.in. w zakresie koordynacji eventów lub kampanii,

  • cechują się empatią i wyczuciem - rozumieją potrzeby różnych grup odbiorców i umieją dopasować ton komunikacji,

  • znają aktualne trendy w komunikacji i mediach społecznościowych,

  • są skrupulatne oraz dokładne,

  • wykazują się kreatywnością oraz proaktywną postawą.\


Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/MedicoverSport,

  • dodatkowe benefity w postaci zniżek na zakupy w sieci CCC, eobuwie.pl, MODIVO oraz HalfPrice.