CCC Group
Grupa CCC to lider w sektorze obuwniczym i modowym w Europie Środkowo-Wschodniej, oferujący szeroki asortyment obuwia, odzieży i akcesoriów poprzez sieć sklepów stacjonarnych oraz sprzedaż online. Firma dynamicznie rozwija się, łącząc tradycyjną sprzedaż z nowoczesnymi rozwiązaniami e-commerce i technologiami cyfrowymi.
Co będziesz robić:
Planować i realizować kampanie marketingowe w mediach offline (OOH, DOOH, radio, telewizja) - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych,
Współpracować z domami mediowymi oraz dostawcami mediów w kraju i za granicą,
Koordynować działania związane z kampaniami reklamowymi: tworzyć harmonogramy, nadzorować przygotowanie i emisję materiałów,
Monitorować i analizować efektywność kampanii offline, przygotowywać raporty oraz rekomendacje na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
Szukamy osób, które:
Posiadają minimum 1,5 roku doświadczenia w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych,
Znają rynek mediów offline i potrafią ocenić efektywność prowadzonych działań,
Mają doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i dostawcami,
Potrafią myśleć analitycznie i wyciągać trafne wnioski na podstawie danych,
Wyróżniają się bardzo dobrą organizacją pracy własnej i samodzielnością,
Posługują się językiem angielskim na poziomie co najmniej B2 (w mowie i piśmie) - warunek konieczny,
Posiadają wykształcenie wyższe - preferowane kierunki to marketing, ekonomia, zarządzanie.
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Prywatną opiekę medyczną,
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/MedicoverSport,
Dodatkowe benefity w postaci zniżek na zakupy w sieci CCC, eobuwie.pl, MODIVO oraz HalfPrice.
Rekomendowane oferty