plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, Warszawa
CCC Group
Co będziesz robić?
Budować i utrzymywać pozytywny wizerunek marek eobuwie i MODIVO w mediach i przestrzeni publicznej.
Planować i koordynować kampanie PR, w tym przygotowywać budżety, harmonogramy i działania komunikacyjne.
Zarządzać komunikacją zewnętrzną oraz wewnętrzną, dbając o spójny przekaz marki.
Współpracować z przedstawicielami mediów — przygotowywać materiały prasowe, odpowiadać na zapytania i budować relacje z dziennikarzami.
Ściśle współpracować z zespołem brand marketingu przy wdrażaniu kampanii i projektów marketingowych.
Organizować eventy promujące marki — od koncepcji po realizację.
Reagować na sytuacje kryzysowe i opracowywać adekwatne strategie komunikacji.
Szukamy osób, które:
Posiadają bardzo dobrą umiejętność pisania i redagowania tekstów — zarówno krótkich informacji prasowych, jak i rozbudowanych materiałów komunikacyjnych.
Potrafią jasno, zwięźle i przekonująco się wypowiadać — zarówno w relacjach z mediami, jak i wewnątrz organizacji.
Dobrze rozumieją, jak funkcjonują media i jakie mechanizmy rządzą komunikacją wizerunkową.
Znają i potrafią korzystać z narzędzi PR oraz monitoringu mediów.
Są kreatywne, potrafią znajdować nieszablonowe rozwiązania w codziennej pracy i w trudnych sytuacjach.
Cechuje je otwartość, elastyczność w działaniu oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Wyróżniają się wysoką kulturą osobistą i łatwością w budowaniu relacji.
Pracują dokładnie, są dobrze zorganizowane i potrafią efektywnie planować swoje zadania.
Posługują się językiem angielskim na poziomie minimum B2/C1
Co oferujemy?
Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych,
Dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sklepach GK CCC,
Innowacyjne miejsce pracy.