Lider / Liderka Zespołu Call Center

Obsługa klienta

Lider / Liderka Zespołu Call Center

Obsługa klienta

-, Sosnowiec

CEDROB FOODS S.A.

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
Call center
Microsoft Office

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie i koordynacja pracą zespołu call center

  • Odpowiedzialność za motywację, organizację i rozwój zespołu

  • Analiza oraz kontrola wyników sprzedażowych osiąganych przez Zespół

  • Kontrola i nadzorowanie wyników sprzedażowych

  • Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów jakościowych

  • Szkolenia merytoryczne podległych Pracowników (coachingi, treningi, warsztaty).

  • Przygotowywanie bieżących analiz oraz raportów.

  • Prowadzenie kontroli funkcjonalnych newralgicznych obszarów procesu.

  • Kreowanie oraz wdrażanie usprawnień w procesach biznesowych.

  • Współpraca z innymi działami firmy m.in. w zakresie funkcjonowania zespołu i wdrażania nowych rozwiązań


Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy w call center min. 2-3 lata (z czego przynajmniej rok na stanowisku kierowniczym lub lidera zespołu)

  • Charyzma i umiejętność przewodnictwa w grupie

  • Zdolność do motywowania i inspirowania zespołu

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne

  • Kreatywność, inicjatywa i samodzielność w codziennej pracy

  • Zdolność do szybkiego adaptowania się do zmieniających się warunków i wymagań rynku

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

  • Znajomość technik sprzedażowych i ich wykorzystania w rozmowie telefonicznej

  • Dobra znajomość pakietu MS Office


To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • szkolenia podnoszące poziom kwalifikacji

  • uczestnictwo w programie inicjatyw pracowniczych – bonusy za mikro usprawnienia

  • na święta paczki okolicznościowe

  • po pracy pakiet sportowy

  • ubezpieczenie grupowe

  • pracę w świetnym zespole profesjonalistów i pasjonatów

  • wdrożenie do pracy wg dobrych praktyk i standardów


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • inicjatywy dobroczynne

  • smaczne posiłki i przekąski

  • możliwość pracy hybrydowej w niektórych działach


Dodatkowe informacje

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Pełna informacja odnośnie przetwarzania Państwa danych osobowych w procesie rekrutacyjnym, jest dostępna pod adresem: https://cedrobfoods.pl/uploads/asset/file/6863a437a159b.pdf


Cedrob Foods S.A.


Wiemy, jak wytwarzać smaczne i zdrowe wędliny po polsku. W tym czujemy się najlepiej. Jak nikt inny, znamy się na przetworach mięsnych. Stoją za nami pokolenia doświadczenia, szacunek dla tradycji i nowoczesne technologie. W Grupie Kapitałowej dostarczamy żywność w kraju i na rynki zagraniczne w Europie, Afryce, czy Azji. Naszą misją jest zapewnić zdrową żywność obecnym i przyszłym pokoleniom.


Dynamicznie się rozwijamy i poszukujemy nowych członków naszego, prawdopodobnie najlepszego zespołu pracowniczego w branży.


Dowiedz się więcej o nas na: www.cedrobfoods.pl

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
Call center
Microsoft Office
Oferta dodana: 19.08.2025
Lokalizacja biura

Lider / Liderka Zespołu Call Center

Aplikuj na ofertę pracy

Lider / Liderka Zespołu Call Center

-, Sosnowiec

CEDROB FOODS S.A.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Cedrob Foods (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowy... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca