Dyrektor Centrum e-Zdrowia
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główny specjalista w Wydziale Rozliczania Projektów Współfinansowanych ze Środków UE
Liczba stanowisk: 1 w wymiarze pełnego etatu
Czas trwania projektu: do 30 czerwca 2026 r.
Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia
Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.
Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!
Twój zakres obowiązków:
- Realizacja zadań związanych z obsługą projektów współfinansowanych z różnych źródeł w zakresie finansowo-rozliczeniowym (w szczególności przedsięwzięć planowanych do realizacji/realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności - Inwestycja D1.1.2 „Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia poprzez dalszy rozwój usług cyfrowych w ochronie zdrowia”, będąca elementem komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”), w tym m.in. odpowiedzialność za:
- weryfikację i monitorowanie zgodności realizacji powierzonych projektów z podpisanymi umowami/porozumieniami/decyzjami o dofinansowaniu projektów;
- rozliczanie projektów, w tym sporządzanie m.in. wniosków o płatność, sprawozdań oraz innych dokumentów zgodnie z terminami oraz zasadami określonymi w umowach/porozumieniach/decyzjach o dofinansowaniu projektów;
- składanie niezbędnej dokumentacji rozliczeniowej zgodnie z obowiązkami określonymi przez Instytucję finansującą dany projekt w tym również przy pomocy systemów teleinformatycznych;
- bieżąca obsługa korespondencji w systemie teleinformatycznym wskazanym przez instytucję finansującą, w tym koordynacja i wymiana informacji w komórkach organizacyjnych CeZ;
- utrzymywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych projektów realizowanych przez CeZ;
- monitorowanie budżetu projektów oraz sporządzanie prognoz wydatków;
- weryfikacja wydatków i opisywanie dokumentów finansowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z wnioskiem o dofinansowanie oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków; sporządzanie wkładu do odpowiednich planów finansowych Centrum w zakresie zadań związanych z realizacją projektów prowadzonych przez Centrum;
- zapewnienie we współpracy z Wydziałem Finansowo-Księgowym środków niezbędnych na realizację projektów;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi CeZ w zakresie finansowo-rozliczeniowej;
- Bieżąca współpraca z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektów;
- Udział w przygotowaniu oraz przy aktualizacji analiz finansowych i ekonomicznych planowanych do realizacji oraz realizowanych projektów współfinansowanych z różnych źródeł w tym środków UE oraz Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności - Inwestycja D1.1.2 „Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia poprzez dalszy rozwój usług cyfrowych w ochronie zdrowia” będąca elementem komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”;
- Przygotowywanie i weryfikacja budżetów projektów oraz dokumentacji związanej z planowanymi do realizacji projektami w zakresie ochrony zdrowia w tym środków UE oraz Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności - Inwestycja D1.1.2 „Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia poprzez dalszy rozwój usług cyfrowych w ochronie zdrowia” będąca elementem komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”;
- Tworzenie i aktualizacja harmonogramów płatności, prognoz wydatków i innej dokumentacji na potrzeby Wydziału.
Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budżetowania i rozliczania wydatków w sektorze publicznym/ rozliczania umów i projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość zagadnień i przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków;
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office: Word, Power Point, MS Teams oraz Excel;
- Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym (dotyczy umowy o pracę):
- Główny specjalista – wykształcenie wyższe i 5 lat doświadczenia zawodowego.
Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentów dotyczących finansowania przedsięwzięć ze środków UE;
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy koncepcyjnej;
- Umiejętność pracy zadaniowej i nastawienie na osiąganie celów;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość zagadnień związanych z projektami realizowanymi w zakresie ochrony zdrowia;
- Znajomość aktualnych wytycznych dotyczących Perspektywy Finansowej na lata 2021-2027;
- Znajomość obsługi programów Jira i Confluence.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.
Miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:
- w postaci elektronicznej:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,
- poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,
- przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: oferty pracy),
- za pośrednictwem portalu Rocketjobs
- w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315
Termin składania dokumentów:
Do 26 maja 2025 r.
Inne informacje:
Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.
FKHR.110.68.2025