Dyrektor Centrum e-Zdrowia
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji w Wydziale Kadr
Liczba stanowisk: 1 w wymiarze pełnego etatu (umowa na zastępstwo)
Czas trwania projektu: do 30 czerwca 2026 r.
Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia
Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.
Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!
Twój zakres obowiązków:
- Realizacja procesów rekrutacyjnych poprzez pozyskiwanie i selekcję kandydatów na stanowiska techniczne w obszarze IT zgodnie z zapotrzebowaniem organizacji;
- Pozyskiwanie potencjalnych kandydatów z wykorzystaniem najlepszych technik rekrutacyjnych i sourcingowych, m.in. poprzez Direct Search za pośrednictwem kanałów internetowych i innych dostępnych źródeł, a także rozbudowa bazy pasywnych kandydatów;
- Prowadzenie wstępnych negocjacji finansowych z kandydatami;
- Dbanie o pozytywny wizerunek organizacji wśród potencjalnych kandydatów do pracy (Candidate Experience);
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi, dla których prowadzone są procesy rekrutacyjne, wsparcie w określaniu potrzeb rekrutacyjnych;
- Budowa i aktualizacja wewnętrznej bazy kandydatów.
Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:
- Wykształcenie wyższe lub średnie;
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w rekrutacji w branży IT;
- Umiejętność i doświadczenie w wyszukiwaniu kandydatów metodami Direct Search;
- Umiejętność budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy;
- Umiejętność pracy na kilku projektach jednocześnie;
- Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:
- Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.
Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:
- Kreatywność w realizacji powierzonych zadań;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Doskonałą organizację pracy oraz samodzielność w działaniu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.
Miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:
- w postaci elektronicznej:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,
- poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,
- przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: oferty pracy),
- za pośrednictwem portalu Rocketjobs
- w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315
Termin składania dokumentów:
Do 25 czerwca 2025 r.
Inne informacje:
Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.
FKHR.110.92.2025