Specjalista w Wydziale Rozliczania Kontraktów i Umów
Finanse

Specjalista w Wydziale Rozliczania Kontraktów i Umów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

finanse

podatki

rachunkowość

Microsoft Office

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Office Excel

Microsoft Teams

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dyrektor Centrum e-Zdrowiaposzukuje kandydatów na stanowisko:

Od Specjalisty do Głównego specjalisty w Wydziale Rozliczania Kontraktów i Umów 

Liczba stanowisk: 2 w wymiarze pełnego etatu

Czas trwania projektu: do 30 czerwca 2026 r.


Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia

Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.

Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!


Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie prac związanych z realizacją i rozliczaniem umów w Wydziale m.in. finansowanych w ramach Krajowego Programu odbudowy oraz innych źródeł finansowania we współpracy z osobami merytorycznie wskazanymi w umowach do ich realizacji zgodnie z obowiązującą procedurą, w tym monitoringu umów;

  • Opisywanie faktur w m.in. finansowanych w ramach Krajowego Programu Odbudowy oraz innych źródeł finansowania zgodnie z ustaloną w Wydziale metodologią podziału kosztów oraz zgodnie z wewnętrznymi procesami;

  • Zwalnianie zabezpieczeń należytego wykonania umów i prowadzenie stosownego rejestru na potrzeby Wydziału;

  • Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi, weryfikacja i monitorowanie zgodności realizacji zadań z podpisaną umową wykonawczą w zakresie spraw finansowych w szczególności umów finansowanych w ramach Krajowego Programu Odbudowy oraz innych źródeł;

  • Tworzenie i aktualizacja harmonogramów płatności i prognoz wydatków;

  • Tworzenie i aktualizacje dokumentacji na potrzeby Wydziału.


Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe;

  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budżetowania i rozliczania wydatków w sektorze publicznym/rozliczania umów finansowanych z różnych źródeł;

  • Umiejętność pracy w zespole;

  • Znajomość zagadnień i przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków;

  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office: Word, Power Point, MS Teams  oraz Excel;

  • Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:

  • Główny Specjalista – wykształcenie wyższe i 5 lat doświadczenia zawodowego;

  • Starszy Specjalista– wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;

  • Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.


Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:

  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy koncepcyjnej;

  • Umiejętność pracy zadaniowej i nastawienie na osiąganie celów;

  • Umiejętność pracy w zespole;

  • Znajomość zagadnień związanych z projektami realizowanymi w zakresie ochrony zdrowia;

  • Znajomość obsługi programów Jira i Confluence.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.


Miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:

  • w postaci elektronicznej:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,

  • poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,

  • przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: oferty pracy),

  • za pośrednictwem portalu Rocketjobs

  • w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.


Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315


Termin składania dokumentów:

Do 31 lipca 2025 r.


Inne informacje:

Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.


FKHR.110.133.2025