Wymagania:
- Zakres obowiązków dla obszaru: Zarządzanie Ciągłością Działania
- Tworzenie i utrzymanie strategii oraz metodyk zapewnienia ciągłości działania biznesu obejmującej ustalanie celów, planowania i przygotowania zasobów niezbędnych do zapewnienia ciągłości, pomiarów i monitorowania jej skuteczności
- Identyfikacja i analiza ryzyk organizacyjnych, procesowych i technicznych wpływających na działalność biznesową Spółki (BIA)
- Analiza wymtagań regulacyjnych, standaryzacyjnych i branżowych oraz opracowywanie i aktualizacja planów ciągłości działania (BCM) Spółki oraz planów odtwarzania awaryjnego (DRP) i wymagań kontraktowych wobec dostawców;
- Opracowanie symulacji, scenariuszy testów oraz koordynacja i zarządzanie testami planów ciągłości działania
- Analiza incydentów oraz zdarzeń operacyjnych pod kątem tworzenia zaleceń i rekomendacji do aktualizacji planów ciągłości działania;
- Analiza wdrażanych i eksploatowanych rozwiązań technologicznych pod kątem zdolności do zachowania ciągłości działania i odtwarzania awaryjnego;
- Tworzenie dokumentacji i opracowywanie raportów oraz monitorowanie skuteczności procesu zarządzania ciągłością działania
Zakres obowiązków dla obszaru: Zarządzanie Ryzykiem Operacyjnym
- Zarządzanie ryzykiem operacyjnym (zbieranie, identyfikacja, weryfikacja, analiza, monitorowanie i raportowanie danych Spółki);
- Projektowanie, utrzymanie i rozwój metod/narzędzi do szacowania, pomiaru i analizy ryzyka operacyjnego;
- Opiniowanie planowanych rozwiązań informatycznych, procesowych oraz organizacyjnych pod kątem prawdopodobieństwa wystąpienia ryzyk operacyjnych;
- Projektowanie wewnętrznych polityk i procedur dotyczących zasad zarządzania ryzykiem operacyjnym;
- Udział w audytach w obszarze zarządzania ryzykiem operacyjnym;
Zakres wymagań wobec kandydata :
- wykształcenie wyższe z obszaru technicznego lub administracyjnego
- minimum 2 lata doświadczenia w obszarze analizy ryzyka, zarządzania ciągłością
- działania lub bezpieczeństwa informacji;
- znajomość standardów ISO 22301 oraz metodyk zarzadzania ciągłością działania
- znajomość zagadnień z zakresu analizy i metody pomiaru ryzyka oraz
- bezpieczeństwa informacji
- znajomość pakietu MS Office i środowiska Atlassian: Confluence i Jira
- umiejętność analitycznego myślenia
- znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatną opiekę medyczną
- Elastyczny czas pracy
- Pracę hybrydową w nowoczesnym biurze