Oferty
Specjalist(k)a ds. Performance Marketingu
Marketing

Specjalist(k)a ds. Performance Marketingu

4 000 - 6 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Facebook Ads

Meta Ads

Google Analytics

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O nas:

Uważamy, że dostęp do lekarza to coś więcej niż usługa - to doświadczenie, które powinno być pełne troski, empatii przyjemne i dostępne dla każdego. W Memedic każdy pacjent jest na pierwszym miejscu - słuchamy, rozumiemy i otaczamy ich opieką, jakiej potrzebują. Dzięki nieszablonowemu myśleniu i najnowszym technologiom, jesteśmy tu, aby wspierać zdrowie ludzi na każdym kroku. Chcesz tworzyć z nami lepszą przyszłość medycyny? Dołącz do naszego zespołu!


Czego możesz się spodziewać:

Twoim głównym zadaniem będzie zwiększanie konwersyjnego ruchu płatnego dla niewielkiej, lecz szybko rozwijającej się grupy serwisów medycznych. W szczególności oznacza to:

  • Prowadzenie działań reklamowych - przede wszystkim na platformach Google i Meta.
  • Udział w procesie tworzenia długofalowej strategii, sprzężonej z działaniami contentowymi, seo i wizerunkowymi. Twoje zdanie będzie miało znaczenie dla kierunku w jakim będziemy się rozwijać!
  • Monitorowanie i analizowanie wskaźników kluczowych, takich jak CPC, CTR, ROAS.
  • Efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi. 
  • Wdrożenie zaplanowanych działań E-mail marketingu.
  • Analizowanie i raportowanie wyników kampanii, monitorowanie działań konkurencji, przygotowywanie regularnych raportów dla zespołu zarządzającego.
  • Pozostawanie na bieżąco z najnowszymi trendami i dobrymi praktykami.


Byłoby świetnie, gdybyś posiadał_a:

  • Co najmniej 4-letnie doświadczenie w działaniach Google Ads oraz Meta Ads.
  • Biegłą znajomość narzędzi i platform, takich jak Google Analytics, GTM.
  • Umiejętności graficzne, pozwalające na przygotowanie kreacji reklamowych do mediów społecznościowych według ustalonych wzorców.
  • Silne umiejętności analityczne, zdolność interpretacji danych i podejmowania decyzji w oparciu o dane.
  • Umiejętność dobrego zarządzaniem czasem i ustalaniem priorytetów.
  • Doświadczenie w pracy ze stronami medycznymi/ochrony zdrowia. Jeśli masz inne doświadczenia, które mogą korespondować ze specyfiką branży medycznej - nie bój się aplikować :)


Oferujemy:

  • Pracę w wymiarze połowy etatu, w pełni zdalną, za to z solidnym wsparciem zespołowym i komunikacją opartą na wzajemnym szacunku.
  • Realny wpływ na zmiany w opiece zdrowotnej i możliwość pracy przy czymś, co naprawdę ma znaczenie.
  • Możliwość ułożenia pracy według Twoich preferencji czasowych i Twojej metodyki, z narzędziami, jakich będziesz potrzebować.
  • Dzielenie się wiedzą i rozwój umiejętności marketingowych w obszarach poza SEM.
4 000 - 6 000 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista Google Ads

Nowa
7 000 - 9 000 pln
CREVO Krystian Dobrzański
Łódź
Google Ads
Google Tag Manager
Google Analytics
Nowa

Marketing Analyst

Nowa
G2A
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Data Studio
Google Ads
English
Nowa

Junior Performance Marketing Specialist

Nowa
4 300 - 6 100 pln
Fabryka Marketingu
Warszawa
Microsoft Office
język angielski
Dokładność
Nowa

SEM Team Leader

Nowa
Displate
Warszawa
Google Ads strategy
Leadership
Google Ads
Nowa

Specjalista ds. Marketplace - Allegro

Nowa
6 000 - 10 000 pln
SELLIFY
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
analiza
Planer Kampanii
odpowiedzialność
Nowa