O nas:
Uważamy, że dostęp do lekarza to coś więcej niż usługa - to doświadczenie, które powinno być pełne troski, empatii przyjemne i dostępne dla każdego. W Memedic każdy pacjent jest na pierwszym miejscu - słuchamy, rozumiemy i otaczamy ich opieką, jakiej potrzebują. Dzięki nieszablonowemu myśleniu i najnowszym technologiom, jesteśmy tu, aby wspierać zdrowie ludzi na każdym kroku. Chcesz tworzyć z nami lepszą przyszłość medycyny? Dołącz do naszego zespołu!
Czego możesz się spodziewać:
Twoim głównym zadaniem będzie zwiększanie konwersyjnego ruchu płatnego dla niewielkiej, lecz szybko rozwijającej się grupy serwisów medycznych. W szczególności oznacza to:
- Prowadzenie działań reklamowych - przede wszystkim na platformach Google i Meta.
- Udział w procesie tworzenia długofalowej strategii, sprzężonej z działaniami contentowymi, seo i wizerunkowymi. Twoje zdanie będzie miało znaczenie dla kierunku w jakim będziemy się rozwijać!
- Monitorowanie i analizowanie wskaźników kluczowych, takich jak CPC, CTR, ROAS.
- Efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi.
- Wdrożenie zaplanowanych działań E-mail marketingu.
- Analizowanie i raportowanie wyników kampanii, monitorowanie działań konkurencji, przygotowywanie regularnych raportów dla zespołu zarządzającego.
- Pozostawanie na bieżąco z najnowszymi trendami i dobrymi praktykami.
Byłoby świetnie, gdybyś posiadał_a:
- Co najmniej 4-letnie doświadczenie w działaniach Google Ads oraz Meta Ads.
- Biegłą znajomość narzędzi i platform, takich jak Google Analytics, GTM.
- Umiejętności graficzne, pozwalające na przygotowanie kreacji reklamowych do mediów społecznościowych według ustalonych wzorców.
- Silne umiejętności analityczne, zdolność interpretacji danych i podejmowania decyzji w oparciu o dane.
- Umiejętność dobrego zarządzaniem czasem i ustalaniem priorytetów.
- Doświadczenie w pracy ze stronami medycznymi/ochrony zdrowia. Jeśli masz inne doświadczenia, które mogą korespondować ze specyfiką branży medycznej - nie bój się aplikować :)
Oferujemy:
- Pracę w wymiarze połowy etatu, w pełni zdalną, za to z solidnym wsparciem zespołowym i komunikacją opartą na wzajemnym szacunku.
- Realny wpływ na zmiany w opiece zdrowotnej i możliwość pracy przy czymś, co naprawdę ma znaczenie.
- Możliwość ułożenia pracy według Twoich preferencji czasowych i Twojej metodyki, z narzędziami, jakich będziesz potrzebować.
- Dzielenie się wiedzą i rozwój umiejętności marketingowych w obszarach poza SEM.