Naszym celem w Memedic.pl jest zrewolucjonizowanie opieki zdrowotnej w Polsce. Uważamy, że dostęp do lekarza to coś więcej niż usługa - to doświadczenie, które powinno być łatwe, przyjemne i dostępne dla każdego. W Memedic każdy pacjent jest na pierwszym miejscu - słuchamy, rozumiemy i otaczamy ich opieką, jakiej potrzebują. Dzięki nieszablonowemu myśleniu i najnowszym technologiom, jesteśmy tu, aby wspierać zdrowie ludzi na każdym kroku.
Chcesz z nami tworzyć lepszą przyszłość medycyny? Dołącz do naszego zespołu!
Czym będziesz się zajmować?
Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. SEO. Będziesz odgrywał/a kluczową rolę w zwiększaniu ruchu organicznego w naszych serwisach telemedycznych. W ramach swoich obowiązków zajmiesz się m.in. planowaniem, tworzeniem oraz efektywnym wdrażaniem strategii SEO, w oparciu o analizę kluczowych wskaźników.
Twoim zadaniem będzie:
- Przeprowadzenie kompleksowego audytu dotychczasowych działań SEO oraz aktywne uczestnictwo w opracowywaniu długoterminowej strategii, zintegrowanej z działaniami z zakresu content marketingu, performance marketingu i budowania wizerunku marki.
- Projektowanie i implementacja działań on-site, obejmujących optymalizację treści, meta tagów, nagłówków, grafik oraz innych kluczowych elementów strony.
- Tworzenie i wdrażanie strategii off-site, w tym budowanie profilu linków i pozyskiwanie wartościowych odnośników zewnętrznych.
- Planowanie strategii contentowej, w tym opracowywanie wytycznych dla zespołu copywriterów oraz weryfikacja jakości i zgodności treści z założeniami SEO.
- Analiza wyników działań SEO oraz monitorowanie aktywności i strategii konkurencji w celu identyfikowania szans na optymalizację.
- Śledzenie najnowszych trendów oraz najlepszych praktyk SEO, aby zapewnić skuteczność i aktualność wdrażanych rozwiązań.
Kogo szukamy?
- Jesteś osobą gotową do pracy w wymiarze połowy etatu.
- Posiadasz co najmniej 3-letnie doświadczenie w SEO, z udokumentowanymi sukcesami w zakresie wzrostu ruchu organicznego i poprawy pozycji w wyszukiwarkach.
- Biegle posługujesz się narzędziami i platformami SEO, takimi jak Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs,.
- Znasz w zaawansowanym stopniu techniki on-site i off-site SEO, w tym SEO technicznego, optymalizacji treści, budowania linków.
- Wyróżniają Cię umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów, zdolność interpretacji danych oraz podejmowania decyzji w oparciu o dane.
- Potrafisz umiejętnie wyjaśnić złożone koncepcje SEO w prosty sposób.
- Efektywnie zarządzasz czasem oraz potrafisz ustalać priorytety.
- Posiadasz praktyczną znajomość HTML5, CSS oraz JavaScript.
- Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy ze stronami medycznymi lub związanymi z ochroną zdrowia - jest to dodatkowym atutem :)
Co oferujemy?
- Pracę w pełni zdalną, lecz z solidnym wsparciem zespołu oraz kulturą komunikacji opartą na wzajemnym szacunku.
- Realny wpływ na kształtowanie przyszłości opieki zdrowotnej oraz udział w projektach, które mają prawdziwe znaczenie.
- Elastyczność w organizacji pracy – dostosujesz harmonogram i metodykę działania do swoich preferencji.
- Możliwość dzielenia się wiedzą oraz rozwój umiejętności marketingowych także poza obszarem SEO.
- Współpracę w oparciu o kontrakt B2B.
Czekamy na Twoje CV!