Współpraca z Kierownikiem PM Office w zakresie priorytetyzacji działań i realizacji celów
Koordynowanie prac zespołów projektowych: ustalanie harmonogramów pracy i podziału zadań, prowadzenie spotkań operacyjnych i statusowych, rozliczanie z wykonania zadań
Monitorowanie postępów projektów oraz zapewnienie zgodności z harmonogramami i budżetem
Identyfikowanie i minimalizowanie ryzyk projektowych
Przeprowadzanie analiz biznesowych w celu optymalizacji procesów i identyfikacji kluczowych obszarów do usprawnień
Prowadzenie bieżącej komunikacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Opracowywanie raportów i prezentacji dotyczących realizacji projektów
Optymalizacja procesów zarządzania projektami i wdrażanie najlepszych praktyk branżowych
Od Kandydatów/Kandydatek oczekujemy:
Minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów
Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie i koordynowania pracy zespołów
Praktyczna znajomość metodologii zarządzania projektami (certyfikacja będzie dodatkowym atutem)
Doświadczenie w analizie biznesowej, w tym zbieraniu i interpretacji danych, modelowaniu procesów oraz ocenie wpływu projektów na organizację
Umiejętność analitycznego myślenia i skutecznego rozwiązywania problemów
Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku i podejmowania decyzji pod presją czasu
Co oferujemy?
Umowę dopasowaną do potrzeb – UOP lub B2B.
Pracę w modelu hybrydowym - umożliwiamy elastyczność w organizacji czasu pracy.
Pakiet prywatnej opieki medycznej - dbamy o Twoje zdrowie, zapewniając dostęp do profesjonalnej opieki medycznej.
Dostęp do platformy benefitowej (w tym karta Multisport) – każdy znajdzie korzyści dostosowane do swoich potrzeb.
Możliwość rozwoju zawodowego – jesteśmy gotowi podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, abyś mógł/ła rozwijać się razem z nami.
Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne – stawiamy na ciągłe doskonalenie w wykonywanej pracy.
Program poleceń pracowniczych oraz inicjatyw - dajemy Ci szansę na dodatkową gratyfikację za Twoją aktywność i inicjatywę.