Oferty
Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta
Sprzedaż

Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta

Lublin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język angielski

budowanie relacji

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Centrum Respo, dynamicznie rozwijająca się firma dietetyczno-technologiczna, poszukuje do swojego zespołu utalentowanego i zaangażowanego Młodszego Specjalisty/ Młodszej Specjalistki ds. sprzedaży i obsługi klienta. Jeśli jesteś pasjonatem obsługi klienta, entuzjastycznie podchodzisz do pracy w zespole oraz chcesz mieć realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań w branży zdrowego odżywiania, to ta oferta jest dla Ciebie!


Jako Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka ds. sprzedaży i obsługi klienta w Centrum Respo będziesz odpowiedzialny za profesjonalną i aktywną obsługę klientów poprzez e-mail, DM oraz telefonicznie. Będziesz współpracować z zespołem obsługi klienta oraz ekspertów w dziedzinie dietetyki, aby nasi podopieczni czuli się zaopiekowani.


W Respo cenimy sobie relacje dlatego dużą wagę przykładamy do procesu rekrutacji. Zależny nam na osobach, które posiadają zarówno kompetencje oczekiwane w danym obszarze, ale też podzielają nasze wartości. Dołączając do nas będziesz mieć okazję przekonać się na własne oczy, że kluczem do naszego sukcesu są przede wszystkim świetni ludzie.


Jak wygląda rekrutacja na stanowisko Młodszego Specjalisty/ Młodszej Specjalistki ds. sprzedaży i obsługi klienta?

1. Test kompetencji online - ok.1h

2. Rozmowa rekrutacyjna z HR - ok.30min

3. Spotkanie rekrutacyjne z przyszłym przełożonym oraz zadanie podczas rozmowy - ok.1h


Wymagania;

  • Dyspozycyjność do pracy w weekendy - ok. 2 - 3 w miesiącu (sobota - niedziela w godz.9-17) - za każdy weekend w pracy otrzymujesz dni wolne w tygodniu (np. pracujesz od soboty do środy, a resztę tygodnia masz dla siebie!).
  • Angielski na poziomie min. B2
  • Wysoka kultura osobista, uprzejmość i cierpliwość w kontaktach z Klientami.
  • Systematyczność i bardzo dobra organizacja pracy własnej, dbałość o szczegóły.
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, zachowując przy tym najwyższą jakość obsługi.
  • Empatyczne podejście do Klientów, zdolność do słuchania i rozumienia ich potrzeb.
  • Pozytywne nastawienie nawet w trudnych sytuacjach.
  • Łatwość nawiązywania relacji interpersonalnych, zdolność do budowania pozytywnych kontaktów


Obowiązki:

  • Profesjonalna i aktywna obsługa Klientów poprzez e-mail, DM z social media oraz telefonicznie (prezentowanie oferty, sprzedaż, zapewnianie im wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń).
  • Udzielanie Klientom informacji na temat produktów i usług, świadczenie kompleksowej pomocy.
  • Rozpoznawanie potrzeb Klienta oraz skuteczne reagowanie na ich zapytania i sugestie.
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi Klienta.


Oferujemy:

  • 20 dni płatnej przerwy w pracy i dodatkowy dzień wolny w urodziny:)
  • darmowy dostęp do aplikacji Respo
  • dofinansowanie do Medicover i Multisport
  • sprzęt firmowy
  • stabilna współpraca
  • przyjazna atmosfera pracy w wyjątkowej i dynamicznej rozwijającej się firmie

Sprawdź podobne oferty pracy

Doradca Techniczno - Handlowy

Nowa
CALDO WENTYLACJA SP. Z O. O.
Świlcza
prawo jazdy kat. B
sprzedaż
doradztwo
Nowa

Specjalista ds. produktów lendingowych (kredyty, leasingi, faktoring)

Nowa
10 000 - 30 000 pln
BusinessFirst
Białystok
sprzedaż B2B
finanse
obsługa klienta
Nowa

Sales Executive - Pracownik Działu Sprzedaży

Nowa
6 500 pln
BRAVE.conferences
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
pomysłowość
multitasking
Nowa

Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową) - Warszawa

Nowa
BNP Paribas Bank Polska
Warszawa
Microsoft Office
obsługa klienta
sprzedaż
Nowa

Manager Zajęć Próbnych

Nowa
4 100 - 8 200 pln
Kodland
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
język polski
sprzedaż
Nowa