Moderator / Moderatorka Społeczności

6 500 - 8 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 400 - 6 650 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Marketing

Moderator / Moderatorka Społeczności

Marketing

Młynarska 8, Warszawa

Centrum Respo

Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
6 500 - 8 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
5 400 - 6 650 PLN
Brutto miesięcznie - UZ

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
moderacja

Znajomość języków

Polski: C2

Opis stanowiska

Chcesz być sercem tętniącej życiem Społeczności i codziennym wsparciem dla tysięcy osób w ich drodze po zdrowie i lepsze nawyki?

 

Centrum Respo to dynamicznie rozwijająca się firma dietetyczno-technologiczna zmieniająca życie, zdrowie i samopoczucie naszych podopiecznych. Z naszego rozwiązania skorzystało już ponad 70 tysięcy osób!

 

W Centrum Respo nasza Społeczność to nie tylko grupa – to odbicie naszej misji, miejsce, w którym osoby korzystające z Respo są z nami w kontakcie, wspierają się, motywują i dyskutują. Głęboko wierzymy, że droga do zdrowia i trwałej zmiany nawyków jest o wiele łatwiejsza, gdy mamy obok siebie życzliwych ludzi. Dlatego szukamy wyjątkowej osoby, która stanie się prawdziwym opiekunem tego miejsca.

 

To rola dla osoby, która lubi interakcje, ma dobrą energię i naturalnie aktywizuje innych. Szukamy kogoś, kto pisze jasno i z wyczuciem, potrafi zadbać o atmosferę, a jednocześnie zachowuje spokój, kiedy pojawiają się bardziej wymagające komentarze. Jeśli szybko uczysz się nowych rzeczy, lubisz działać i chcesz być gospodarzem Team Respo – zapraszamy!

 

Proces rekrutacyjny odbywa się online i na każdej z rozmów możesz również spodziewać się pytań praktycznych typu “case study”.

  • Rozmowa HR – 45 min

  • Rozmowa z Head działu – 60 min

 

W Respo cenimy sobie relacje dlatego dużą wagę przykładamy do procesu rekrutacji. Zależny nam na osobach, które posiadają zarówno oczekiwane kompetencje, ale też podzielają nasze wartości: rozwój, wsparcie, odpowiedzialność, zaangażowanie, ogień.




Twój zakres obowiązków:

  • Codzienna obecność i monitorowanie Społeczności Respo.

  • Akceptacja/odrzucanie nowych postów użytkowników.

  • Odpowiadanie na pytania i komentarze oraz dbanie o zaangażowanie członków grupy.

  • Publikacja postów, relacji oraz treści społecznościowych przygotowanych przez zespoły Respo - zgodnie z ustalonym harmonogramem.

  • Dbanie o porządek i przestrzeganie zasad społeczności.

  • Reagowanie na zgłoszenia, nieodpowiednie treści lub zachowania (np. reklamy, spam, nieprofesjonalne rady).

  • Wspieranie nowych członków społeczności w adaptacji i zrozumieniu zasad.

  • Współpraca międzyzespołowa (np. z zespołem odpowiedzialnym za rozwój produktu czy komunikacje z podopiecznymi) w celu sygnalizowania bieżących obserwacji, przekazywania pomysłów i obserwacji.

  • Utrzymywanie aktualnej i szczegółowej wiedzy o metodzie Respo, aplikacji i procesach wewnętrznych, pozwalającej na bycie merytorycznym wsparciem dla Społeczności i partnerem dla biznesu.


Nasze oczekiwania:

  • Wiesz jak funkcjonują grupy społecznościowe w przestrzeni social media. Może masz doświadczenie w administrowaniu taką grupą?

  • Masz doświadczenie w pracy z użytkownikami online zdobyte np. w obsłudze klienta czy social media.

  • Jesteś osobą empatyczną i uważną, umiesz czytać emocje innych i wiesz jak zachować partnerski ton, by zadbać o dobrą atmosferę w każdej sytuacji.

  • Umiesz komunikować się jasno i ciepło, z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny. Odpowiada Ci naturalny i motywacyjny styl komunikacji Centrum Respo.

  • Zdrowy styl życia, a przy tym tematy diety, sportu czy odżywiania nie są Ci zupełnie obce.

  • Do wymagających sytuacji podchodzisz spokojnie i rzeczowo, ciężko jest Cię wyprowadzić z równowagi.

  • Jesteś osobą otwartą na odmienny od Twojego punkt widzenia, chcesz się uczyć, wymieniać perspektywą i zdobywać nową wiedzę.

  • Do swoich zadań podchodzisz odpowiedzialnie i terminowo - rozumiesz, że pewne sytuacje wymagają natychmiastowej reakcji.

  • Znasz narzędzia analityczne związane ze społecznością? Będzie to dla nas dodatkowy plus!



Co oferujemy:

🎉 22 dni płatnej przerwy w pracy

🎂 Dodatkowy dzień wolny na urodziny

🏡 Pracę 100 % zdalną, z bardzo okazyjnymi wizytami w warszawskim biurze

📱 Darmowy dostęp do aplikacji Respo

🏥 Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej w Medicover

🏋️‍♀️ Dofinansowanie do karty MultiSport

💻 Sprzęt firmowy

📚 Możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy pod okiem doświadczonych specjalistów

👥 Wsparcie i mentoring

🤝 Przyjazną atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie

🚀 Udział w unikatowym projekcie, jakim jest Respo


Wymagane umiejętności

obsługa klienta
moderacja

Znajomość języków

Polski: C2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 25.11.2025

Moderator / Moderatorka Społeczności

6 500 - 8 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Moderator / Moderatorka Społeczności

Młynarska 8, Warszawa

Centrum Respo

6 500 - 8 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 400 - 6 650 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Respo Wrzosek Witkowski sj. z siedzibą w Warszawie, ul. Chmielna 73 (dalej jako "administrator").... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.