DIALOG to grupa spółek działających w obszarze medycznym i edukacji specjalistycznej. Prowadzimy sieć klinik medycznych w Warszawie, Szkołę Psychoterapii oraz platformę szkoleniową. Działamy na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy blisko 500 pracowników działów medycznych i biznesowych. Stale rozwijamy naszą działalność medyczną, terapeutyczną i edukacyjną. Otwieramy nowe przychodnie i poszerzamy nasze działania edukacyjne.
Dowiedz się więcej o firmie:
psychiatrzy.warszawa.pl,
szkoladialog.pl,
dialoteka.pl
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- stacjonarnie
- B2B lub UoP
- pełny etat
- współtworzenie strategii i planów marketingowych naszych brandów (sieci placówek medycznych, platformy szkoleniowej i szkoły psychoterapii) oraz odpowiedzialność za ich realizowanie,
- koordynowanie pracy zespołu ekspertów z zakresu marketingu i komunikacji,
- inicjowanie i kreowanie nowych kampanii marketingowych, a także wdrażanie ich wraz z zespołem,
- śledzenie aktualnych trendów oraz nowych narzędzi w zakresie marketingu i komunikacji, a także inicjowanie i wprowadzanie zmian w tym zakresie,
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- bezpośrednia współpraca z zarządem firmy.
Nasze wymagania:
- posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu marketingu, zarządzania lub innych pokrewnych kierunków),
- masz kilkuletnie doświadczenie w zakresie zarządzania obszarem marketingu B2C w branżach usługowych,
- możesz pochwalić się bardzo szeroką wiedzą marketingową popartą praktycznym doświadczeniem w przynajmniej kilku dziedzinach digital marketingu (np. e-commerce, analityka webowa, performance marketing, e-mail marketing, media społecznościowe) - wymóg konieczny,
- posiadasz doświadczenie w pracy z narzędziami związanymi z digital marketingiem (np. do automatyzacji mailingów czy analizy danych z kampanii),
- zarządzałeś/-aś już pracą zespołu marketingowego i możesz pochwalić się sukcesami w tym obszarze,
- posługujesz się narzędziami analitycznymi m.in. Google Analytics i na bieżąco z nich korzystasz,
- lubisz i chcesz podejmować decyzje, a szukanie rozwiązań przynosi Ci dużą satysfakcję,
- wiesz jakie są najnowsze trendy w marketingu i komunikacji - lubisz śledzić nowe rozwiązania, jesteś otwarty na wprowadzanie innowacyjnych pomysłów i narzędzi marketingowych,
- umiesz organizować swoją pracę i pracę zespołu.
Mile widziane:
- masz doświadczenie w zakresie marketingu usług medycznych i/lub szkoleniowych.
- dużą samodzielność i odpowiedzialność na stanowisku - szukamy osoby, która będzie współtworzyć strategię marketingową firmy i odpowiadać za obszar marketingu i komunikacji,
- możliwość wpływania na usprawnianie procesów (jesteśmy otwarci na pomysły, chętnie ulepszamy i szukamy najlepszych możliwych rozwiązań),
- możliwość rozwoju (w naszej organizacji jesteśmy otwarci na indywidualny rozwój pracowników),
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- zniżkę na usługi Centrum Terapii Dialog dla Ciebie i Twoich najbliższych,
- bezpłatny dostęp do platformy szkoleniowej Dialoteka.pl,
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej - Pakiet Medicover Premium oraz karty Multisport - oba benefity są dostępne na zasadzie preferencyjnych warunków (mamy również pakiety dla najbliższej rodziny),
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (zaczynamy pracę między 7:30 a 9:00).