DIALOG to grupa spółek działających w obszarze medycznym i edukacji specjalistycznej. Prowadzimy platformę szkoleniową Dialoteka.pl, Szkołę Psychoterapii oraz sieć klinik medycznych w Warszawie. Działamy na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy blisko 500 pracowników działów medycznych i biznesowych. Stale rozwijamy naszą działalność medyczną, terapeutyczną i edukacyjną. Otwieramy nowe przychodnie i poszerzamy nasze działania edukacyjne.
Dowiedz się więcej o firmie: psychiatrzy.warszawa.pl, dialoteka.pl, szkoladialog.pl
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista/-ka ds. Performance Marketingu / Performance Marketing Specialist
Twój zakres obowiązków:
kompleksowa opieka nad kampaniami firmy w Google Ads oraz kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych,
planowanie, prowadzenie i monitoring kampanii Google Ads (w szczególności Google Search, ale również GDN, YouTube, kampanie związane z remarketingiem) oraz kampanii płatnych w mediach społecznościowych m.in. Meta i LinkedIn),
audyt aktualnych kampanii oraz proponowanie i wprowadzanie potrzebnych zmian,
analiza danych dotyczących kampanii oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących m.in. skuteczności kampanii czy analizy ruchu organicznego na stronie (m.in.) korzystanie z Google Analytics),
szukanie rozwiązań zapewniających optymalizację kampanii oraz wdrażanie ich,
śledzenie aktualnych rozwiązań oferowanych w ramach Performance Marketingu oraz trendów na rynku, a także inicjowanie wprowadzania zmian w tym zakresie,
współpraca z zespołem.
Nasze wymagania:
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane wykształcenie kierunkowe np. z zakresu analityki lub marketingu internetowego),
przynajmniej 3-letnie doświadczenie z zakresu planowania i prowadzenia kampanii Google Ads oraz
kampanii płatnych w mediach społecznościowych w wewnętrznym dziale firmy lub w agencji marketingowej - możesz pochwalić się długofalową współpracą z klientem),
umiejętność planowania i prowadzenia kampanii Google Ads oraz kampanii w mediach społecznościowych
znajomość Google Analytics,
aktualna wiedza z obszarów Google Ads i Paid Social i chęć rozwoju w tym zakresie - zależy nam, abyś
lubił/-a śledzić bieżące zmiany i usprawnienia w tym zakresie i chciał/-a wprowadzać je do naszych kampanii),
dokładność i skrupulatność.
Mile widziane:
doświadczenie w działaniach performance marketingu w branży medycznej lub szkoleniowej.
To oferujemy:
dużą samodzielność i odpowiedzialność na stanowisku (poszukujemy kogoś kto kompleksowo zaopiekuje się obszarem kampanii Google Ads oraz obszarem Paid Social naszej firmy,
wsparcie w rozwoju w zakresie Google Ads, Google Analytics oraz Paid Social (zależy nam, aby Twoja wiedza była aktualna - mamy określony budżet szkoleniowy i chętnie będziemy z niego korzystać, jednak zależy nam na Twojej inicjatywie w tym zakresie),
zniżka na usługi Centrum Terapii Dialog dla Ciebie i Twoich najbliższych,
prywatna opieka medyczna - Pakiet Medicover Premium oraz karta Multisport - oba benefity są dostępne na zasadzie preferencyjnych warunków (mamy również pakiety dla najbliższej rodziny),
bezpłatny dostęp do platformy szkoleniowej dialoteka.pl,
proces wdrożenia do firmy i obowiązków,
niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (zaczynamy pracę między 7:30 a 9:00),
wspierającą atmosferę.
Rekomendowane oferty