Specjalista/-ka ds. Performance Marketingu / Performance Marketing Specialist
Nowa
Marketing

Specjalista/-ka ds. Performance Marketingu / Performance Marketing Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

SEM

Google Ads

performance marketing

Meta Ads

Opis stanowiska

DIALOG to grupa spółek działających w obszarze medycznym i edukacji specjalistycznej. Prowadzimy platformę szkoleniową Dialoteka.pl, Szkołę Psychoterapii oraz sieć klinik medycznych w Warszawie. Działamy na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy blisko 500 pracowników działów medycznych i biznesowych. Stale rozwijamy naszą działalność medyczną, terapeutyczną i edukacyjną. Otwieramy nowe przychodnie i poszerzamy nasze działania edukacyjne.


Dowiedz się więcej o firmie: psychiatrzy.warszawa.pl, dialoteka.pl, szkoladialog.pl


Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista/-ka ds. Performance Marketingu / Performance Marketing Specialist


Twój zakres obowiązków:


  • kompleksowa opieka nad kampaniami firmy w Google Ads oraz kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych,

  • planowanie, prowadzenie i monitoring kampanii Google Ads (w szczególności Google Search, ale również GDN, YouTube, kampanie związane z remarketingiem) oraz kampanii płatnych w mediach społecznościowych m.in. Meta i LinkedIn),

  • audyt aktualnych kampanii oraz proponowanie i wprowadzanie potrzebnych zmian,

  • analiza danych dotyczących kampanii oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących m.in. skuteczności kampanii czy analizy ruchu organicznego na stronie (m.in.) korzystanie z Google Analytics),

  • szukanie rozwiązań zapewniających optymalizację kampanii oraz wdrażanie ich,

  • śledzenie aktualnych rozwiązań oferowanych w ramach Performance Marketingu oraz trendów na rynku, a także inicjowanie wprowadzania zmian w tym zakresie,

  • współpraca z zespołem.


Nasze wymagania:


  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane wykształcenie kierunkowe np. z zakresu analityki lub marketingu internetowego),

  • przynajmniej 3-letnie doświadczenie z zakresu planowania i prowadzenia kampanii Google Ads oraz

  • kampanii płatnych w mediach społecznościowych w wewnętrznym dziale firmy lub w agencji marketingowej - możesz pochwalić się długofalową współpracą z klientem),

  • umiejętność planowania i prowadzenia kampanii Google Ads oraz kampanii w mediach społecznościowych

  • znajomość Google Analytics,

  • aktualna wiedza z obszarów Google Ads i Paid Social i chęć rozwoju w tym zakresie - zależy nam, abyś

  • lubił/-a śledzić bieżące zmiany i usprawnienia w tym zakresie i chciał/-a wprowadzać je do naszych kampanii),

  • dokładność i skrupulatność.


Mile widziane:

  • doświadczenie w działaniach performance marketingu w branży medycznej lub szkoleniowej.


To oferujemy:

  • dużą samodzielność i odpowiedzialność na stanowisku (poszukujemy kogoś kto kompleksowo zaopiekuje się obszarem kampanii Google Ads oraz obszarem Paid Social naszej firmy,

  • wsparcie w rozwoju w zakresie Google Ads, Google Analytics oraz Paid Social (zależy nam, aby Twoja wiedza była aktualna - mamy określony budżet szkoleniowy i chętnie będziemy z niego korzystać, jednak zależy nam na Twojej inicjatywie w tym zakresie),

  • zniżka na usługi Centrum Terapii Dialog dla Ciebie i Twoich najbliższych,

  • prywatna opieka medyczna - Pakiet Medicover Premium oraz karta Multisport - oba benefity są dostępne na zasadzie preferencyjnych warunków (mamy również pakiety dla najbliższej rodziny),

  • bezpłatny dostęp do platformy szkoleniowej dialoteka.pl,

  • proces wdrożenia do firmy i obowiązków,

  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),

  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (zaczynamy pracę między 7:30 a 9:00),

  • wspierającą atmosferę.