Twój zakres obowiązków:
Szukamy osoby która podejmie się pełnego zarządzania zespołem Client Service Agencji, czyli:
- Zaplanuje prace zespołu, wyznaczając mu realne i mierzalne cele i uzgodni na nie dedlajny, a na koniec zweryfikuje czy to wszystko działa. (Brzmi prosto lecz proste nie jest)
- Przygotuje i wynegocjuje kosztorysy, skontroluje i zoptymalizuje koszty zewnętrzne i wewnętrzne, zadba o rentowność projektów, i będzie realizował plany wyniku finansowego firmy
- Będzie rozwijał z nami biznes poprzez proaktywne podejście do pracy z klientami oraz współpracą z działem Business Develoment (w sprawie nowych deali).
Nasze oczekiwania:
- 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Client Service oraz prowadzeniu projektów w agencji reklamowej (ważniejsze jest dla nas różnorodne doświadczenie niż konkretny staż na stanowisku zarządzającym)
- biegłość w przygotowywaniu kosztorysów i optymalizacji kosztów oraz zdolności negocjacyjne
- merytoryczność – strategiczne podejście do realizowanych projektów
- najwyższe standardy pracy – profesjonalizm, zarządzanie klientem, nastawienie w realizacji projektów na rozwiązanie i najlepszy efekt
- relacyjność i talent managerski oraz chęć zarządzania i rozwijania zespołu
- umiejętności organizacyjne i negocjacyjne
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową
- gotowość do pracy stacjonarnej
Oferujemy:
- bliską współpracę z zarządem i współtworzenie strategii rozwoju firmy
- możliwość pracy przy interesujących projektach dla dużych, atrakcyjnych klientów
- dużą różnorodność zadań i swobodę w działaniu
- atrakcyjne biuro, własny gabinet i swobodną atmosferę w pracy
- możliwości wyboru preferowanego rodzaju współpracy (UoP lub B2B)
OPIS FIRMY:
Nie kręcimy się w kółko, nie narysujesz nas od cyrkla, a nasz własny ogon nam nie smakuje. Kreatywność i wyjątkowość ma więcej wymiarów, a to właśnie ich szukamy. Chromatique - komunikacja wielowymiarowa. A nazwę wymyślił nam Francuz. Także enchanté!
Rekomendowane oferty