Zakres obowiązków:
W twojej obecności ludzie często mówią o tym, że coś im się podoba i niekoniecznie jesteś to ty – zazwyczaj są to twoje Key Visuale i artworki. A kiedy podoba się bez żadnych poprawek jeszcze klientowi, to pewnie masz doświadczenie, które pozwala Ci nazywać siebie Senior Graphic Designerem. Ze seniorem idzie spokój, za designerem argumenty, a za graphic zakres obowiązków. A za tym wszystkim to w ogóle stoi Agencja Kreatywna.
Dobrze się składa, że jesteś, bo mamy dla Ciebie pracę!
WYMAGAMY:
* Wizji pięknej niczym z filmów [wstaw ulubionego reżysera]...
…oraz zestawu umiejętności, które pozwolą te wizje zamienić w widzialne, piękne i czasem namacalne dzieła sztuki,
* biegłego poruszania się po wektorze inspiracji od sztuk pradawnych do futurystycznych,
* 2-letniego doświadczenia w Agencji reklamowej/kreatywnej na podobnym stanowisku albo odwagi i portfolio, które pozwolą złożyć aplikację bez doświadczenia,
* (mile widziane) bagaż doświadczeń z technologią generacji (nie, nie twierdzimy, że wygenerowanie grafiki robi z ciebie designera, warto jednak znać nowinki technologiczne),
* biznesowego podejścia do kreacji, pod presją czasu i z duchem decyzji podejmowanych zespołowo, ale z poszanowaniem dobrego gustu i estetyki,
* umiejętności interpersonalnych, które pozwalają nie krzyczeć na każdego, kto przyjdzie z prośbą.
**nie akceptujemy argumentu: “to jest postmodernistyczny komentarz społeczny”.
OFERUJEMY:
* (Często) Nagrodowe podejście do projektów, które pozwala się wyszaleć kreatywnie,
* pokój dedykowany wyłącznie designerom (nie wierzymy we wspólne open space’y),
* możliwości wyboru preferowanego rodzaju współpracy (UoP lub B2B),
doświadczonych z branży, którzy rozwiną twoje umiejętności niczym Bob Ross*,
* pełne zrozumienie tego, że inspiracji najlepiej szuka się na fajce, spacerze albo scrollując,
**jeśli wiesz, kim jest Bob Ross to albo masz WIELE DOŚWIADCZENIA ŻYCIOWEGO, albo jakimś cudem zabłądziłeś w pradawne zakamarki internetu i to obejrzałeś. Tak czy owak, gratulujemy!
O nas
Nie kręcimy się w kółko, nie narysujesz nas od cyrkla, a nasz własny ogon nam nie smakuje. Kreatywność i wyjątkowość ma więcej wymiarów, a to właśnie ich szukamy. Chromatique - komunikacja wielowymiarowa. A nazwę wymyślił nam Francuz. Także enchanté! Tutaj w pliku - na końcu!
Sprawdź podobne oferty pracy