Grupa ds. Usług informacyjnych (ISG) jest odpowiedzialna za dostarczanie wiarygodnych źródeł danych referencyjnych naszym klientom w całej organizacji Institutional Client Services (ICG), poprzez wdrażanie najnowocześniejszych technologii i procesów operacyjnych, które promują gromadzenie, przechowywanie, analizę i dystrybucję danych o produktach, kosztach, kontach oraz działaniach korporacyjnych.
Kluczowe zadania
- Zakładanie oraz modyfikacje instrumentów finansowych
- Efektywna funkcja wprowadzania danych mająca na celu gwarancję, jakości i zgodności danych
- Terminowa i efektywna realizacja wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych jednostki
- Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług
- Współpraca z pracownikami z innych regionów na poziomie globalnym w celu rozwiązania problemów
- Identyfikowanie, analiza, sprawdzanie poprawności, wprowadzanie i obsługa danych klientów w aplikacjach wewnętrznych i zewnętrznych
- Identyfikacja i realizacja projektów operacyjnych, związanych z doświadczeniem klienta i regulacyjnych związanych z procesem Onboardingu.
- Uczestniczenie w spotkaniach z klientami wewnętrznymi/zewnętrznymi w międzynarodowym środowisku
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie) – praca w języku angielskim
- Umiejętność pracy zespołowej
- Efektywność oraz zaangażowanie w pracę
- Doświadczenie do pracy z klientem oraz profesjonalną obsługę klienta
- Umiejętności komunikacyjne - umiejętność prowadzenia telekonferencji i korespondencji e-mailowej z globalnymi partnerami
- Umiejętność zarządzania czasem i zadaniami pod presją czasu
Oferujemy:
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Nowoczesne biuro (chillout room, pokoje socjalne, sale konferencyjne) – biurowiec Centaurus
- Praca w trybie hybrydowym (2 dni w tygodniu home office)