🌪 Wszechogarniacz_ka / Executive Assistant / na pół etatu (na początku)
czyli osoba, która zrobi porządek z bałaganem, zanim on wystąpi.
Czy zdarzyło Ci się... odpisywać na tonę maili, ogarniać faktury, umawiać spotkania, a w międzyczasie planować wymarzone wakacje?
Albo kończyć zdanie swojego szefa zanim on sam na nie wpadnie?
Brzmi jak Ty? Zobacz dalej👇
🧐 Kogo szukamy?
Nie sekretarki. Nie wirtualnej asystentki.
Szukamy Wszechogarniacza lub Wszechogarniaczki – osoby, która:
✅ ma dużo energii
✅ ogarnia kalendarze, ludzi i wątki
✅ żongluje powiadomieniami i priorytetami
✅ umie filtrować rzeczy ważne od pilnych i decydować co trafia do foundera (czyli mnie)
✅ umie szukać — nie tylko w Google, ale też głębiej (AI, bazy danych, Reddit, fb groups — pokażemy Ci jak)
✅ potrafi pisać maile i pilnować deadlinów jak szwajcarski zegarek
✅ która lubi brać projekty na siebie i je domykać
✅ która zna lub jest gotowa poznać Asanę i/lub inne narzędzia do projektów i produktywności
✅ ma doświadczenie w opisanych tu i poniżej zadaniach
Kogo NIE szukamy?
🚫 Kogoś, kto potrzebuje każdej rzeczy na tacy.
🚫 Osoby, która nie lubi rozmów z ludźmi, telefonów i pisania.
🚫 Kogoś, kto nie jest dostępny w godzinach 10-14
🎯 Co będziesz robić?
☕️ Kawę, ale tylko sobie!
🧠 Współpracować bezpośrednio z założycielem Cleansery® oraz pomagać innym pracownikom,
📥 Odpowiadać (a docelowo automatyzować) maile,
🎯 Przygotowywać oferty,
🗂 Koordynować projekty, spotkania i rzeczy (głównie firmowe, z drobnymi tematami personalnymi),
💸 Wspierać w tematach finansowych (faktury, przelewy, odprawy celne),
📦 Pomagać ogarnąć logistykę dostaw,
🧾 Porządkować procesy i dokumentację i robić wszystko, co pozwoli nam działać lepiej i bez przeszkód,
📣 Wspierać nas w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych na mediach społecznościowych,
🔍 Wyszukiwać informacje, przygotowywać zestawienia,
🛍️ Zajmować się administracyjnymi tematami i robić zakupy firmowe.
💸 Co dostaniesz w zamian?
✅ na początek - przy połowie etatu między 2500-3500 brutto na umowę zlecenie lub B2B + wysokie premie półroczne i uznaniowe
✅ 20/26 dni płatnego urlopu
✅ Pracę zdalną
✅ Budżet na kawę i dostawy kosmetyków, bo wiadomo, że energia z rana i dobry glow to podstawa
✅ Zaczynamy od połowy etatu i sukcesywnie zwiększamy do całego etatu (w ciągu 6-9 miesięcy w zależności od preferencji obu stron),
✅ Ruch, tempo, rozwój – u nas nie ma nudy ani stagnacji
✅ Możliwość awansu do Project Manager, Pre-sales lub Operations Manager
📝 Co wpiszesz w CV po 3 latach z nami?
✅ Udział w tworzeniu ciekawych marek dla influencerów (których znasz i obserwujesz), zmieniających branżę beauty 💄
✅ Udział w dynamicznym rozwoju naszej butikowej firmy doradczej (z 2,5 miliona przychodu w 2024 do planowanych 23 milionów w 2027).
✅ Pracę w rosnącej branży creator economy, której wartość osiągnie 500 miliardów $ w 2030 roku
✅ …ale szczerze? Za 3 lata nie będziesz już potrzebować CV, bo razem zmiażdżymy branżę i będziemy lecieć dalej 😏
🎤 Jak dostać tę pracę?
📩 Odezwij się do nas z krótką wiadomością przez rocketjobs.pl: kim jesteś, co lubisz ogarniać najbardziej + jednostronne cv.
Zrealizuj w wiadomości mini-zadanie: Szukamy producenta kosmetyków makijażowych w Europie (ale nie Polsce), który zrealizuje produkcję dla naszego Klienta. Zrób mały research, wybierz jednego z nich (bazując na stronie, socjalach itp), wklej nam link oraz jednozdaniowo uargumentuj dlaczego właśnie ten producent jest Twoim wyborem.
Wybrane osoby zaprosimy na krótką rozmowę online. Pracę dostanie osoba, z którą najlepiej się będę rozumieć. Zacząć pracę możesz nawet od sierpnia.
💬 PS: Możesz też nagrać szybkie video o sobie (telefonem!) i wysłać nam link w wiadomości.
Nie musisz. Ale jeśli to zrobisz – masz +10 do odwagi.
Do zobaczenia!
Andrzej & zespół Cleansery®
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty