Specjalista ds. Marketingu/Specjalistka ds. Marketingu

Marketing

Specjalista ds. Marketingu/Specjalistka ds. Marketingu

Marketing

Wyścigowa 56i, Wrocław

Clear Site sp. z o.o.

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Wordpress
UX i SEO on-page
monitorować GSC
PageSpeed, Senuto i inne narzędzia analityczne
YouTube,
Meta Ads i Google Ads
➔ analizować GA4, GSC, Clarity

Opis stanowiska

 Specjalizujemy się w marketingu dla kancelarii prawnych, szczególnie w obszarze kredytów CHF, EUR i USD. Pracujemy w oparciu o dane, AI i wysokie standardy komunikacji.

 

Jeśli jesteś Specjalistą, który chce realnie wpływać na kierunek działań, mieć głos w strategii i pracować na danych, a nie intuicji — u nas odnajdziesz się świetnie.


Co będziesz robić?


SEO & WWW

➔   prowadzić audyty SEO i rozwijać strony www klientów (WordPress)

➔   planować i wdrażać optymalizację treści, fraz, struktury strony,

➔   dbać o UX i SEO on-page, monitorować GSC, PageSpeed, Senuto i inne narzędzia analityczne

➔    optymalizować i publikować na stronie www treści eksperckie.


Social media & video

➔   tworzyć strategie komunikacji i kalendarze treści,

➔   nadzorować publikacje, krótkie formaty wideo oraz materiały na YouTube,

➔   moderować komentarze i dbać o jakość komunikacji,

➔   współpracować z działem video.


Analityka & Ads

➔   analizować GA4, GSC, Clarity i dane z kampanii,

➔   przygotowywać miesięczne raporty z rekomendacjami dla klientów,

➔   współpracować z specjalistami Meta Ads i Google Ads — rozumiejąc, jak media wpływają na wynik.


Google Moja Firma

➔   pełna opieka nad wizytówkami Google,

➔   obsługa opinii (w tym negatywnych — zgodnie z procedurą).


Relacja z klientem

➔   pełna odpowiedzialność za prowadzenie i rozwój klientów,

➔   planowanie, dowożenie zadań, pilnowanie priorytetów,

➔   proaktywne doradztwo i inicjowanie działań.


Kogo szukamy?

➔   osoby z minimum dwuletnim doświadczeniem w marketingu (agencja lub in-house),

➔   kogoś, kto działa samodzielnie i potrafi prowadzić klientów end-to-end,

➔   osoby, która ma doświadczenie w SEO lub content marketingu i umie pracować z GA4, GSC i WordPressem,

➔   kogoś, kto myśli analitycznie, ogarnia priorytety, dowozi na czas,

➔   osoby , która potrafi pisać treści, które są logiczne, rzeczowe i SEO-friendly,

➔   kogoś, kto lubi AI i nie boi się automatyzacji.


Co daje Clear Site?

➔   stabilne warunki zatrudnienia (UoP lub B2B),

➔   po okresie próbnym — własne projekty i klientów,

➔   szkolenia m.in. z zakresu SEO czy trendów video i dostęp do branżowych narzędzi,

➔   ambitne projekty, dużą dynamikę, realny rozwój kompetencji,

➔   elastyczną hybrydę - pracę zaczynamy między 7.00 a 09.45, po okresie próbnym dopuszczamy możliwość częściowej pracy zdalnej,

➔   możliwość skorzystania z karty Multisport, prywatnej opieki zdrowotnej, ubezpieczenia grupowego.

 

Dołącz do nas i wspólnie twórzmy projekty, które inspirują!

 

Rekrutację możemy zakończyć przed upływem terminu publikacji ogłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Wymagane umiejętności

Wordpress
UX i SEO on-page
monitorować GSC
PageSpeed, Senuto i inne narzędzia analityczne
YouTube,
Meta Ads i Google Ads
➔ analizować GA4, GSC, Clarity

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 18.11.2025

O firmie

Clear Site sp. z o.o.

Votum Group jako lider rynku odszkodowawczego w Europie reprezentował już ponad 220 000 klientów w sporach z ubezpieczycielami. Grupa notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych od 2010 roku. W skład GK Votum wchodz...

Zobacz profil firmy

Specjalista ds. Marketingu/Specjalistka ds. Marketingu

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. Marketingu/Specjalistka ds. Marketingu

Wyścigowa 56i, Wrocław

Clear Site sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Klauzula informacyjna: 1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Clear Site Sp. z o.o., Wyś... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.