Clever Frame to producent i dystrybutor modułowych systemów wystawienniczych. Dostarczamy najciekawsze i najnowocześniejsze stoiska na targi, eventy i konferencje, zapewniając przy tym najwyższą jakość i funkcjonalność. Naszą ofertę wyróżniają niestandardowe, opatentowane koncepcje, nad którymi czuwa sztab specjalistów – doświadczonych projektantów, technologów, managerów oraz doradców klienta. Nasza organizacja stawia na rozwój, elastyczność oraz współpracę, co czyni nas dobrym miejscem dla osób, które pragną zdobywać doświadczenie i rozwijać swoje umiejętności w stabilnym środowisku.
W związku z rozwojem działu Marketingu obecnie poszukujemy talentów na stanowisko Junior BI & Automation Specialist.
- Tworzenie i automatyzacja raportów BI dla organizacji.
- Łączenie danych z różnych źródeł: CRM, Google Analytics 4, Google Ads, CMS, social, itp.
- Budowanie dashboardów w Looker Studio, Power BI.
- Wsparcie w konfiguracji procesów w obrębie systemów CRM oraz centralizacji danych (m.in. integracje, automatyzacje, segmentacja, synchronizacja z innymi systemami).
- Wsparcie we wdrażaniu automatyzacji procesów z wykorzystaniem narzędzi no-code oraz low-code.
- Współpraca z liderem działu przy analizie danych kluczowych dla organizacji, kanałów pozyskania ruchu i KPI.
- Proponowanie i wdrażanie usprawnień w przepływie danych oraz procesach wewnętrznych.
- Monitoring jakości danych, współpraca z developerami i zespołami UX/SEM.
- Wsparcie w zakresie ad-hoc analiz i przetwarzania danych.
- Min. 1-2 lata doświadczenia w obszarze analizy danych, business intelligence lub automatyzacji procesów.
- Praktyczne doświadczenie w tworzeniu raportów i dashboardów z wykorzystaniem narzędzi BI (Looker Studio, Power BI).
- Umiejętność łączenia danych z wielu źródeł (np. CRM, Google Analytics 4, Google Ads, CMS, social media, itp.).
- Znajomość systemów CRM oraz praktyczne doświadczenie w konfigurowaniu automatyzacji, integracji i przepływów danych między systemami.
- Podstawowa znajomość narzędzi typu no-code / low-code (np. Zapier, Make, n8n) do automatyzacji procesów.
- Umiejętność współpracy z developerami i zespołami produktowymi (UX/SEM) przy wdrażaniu rozwiązań opartych na danych.
- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów, inicjatywa w usprawnianiu procesów i wysoka dbałość o jakość danych.
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz przekształcania danych w konkretne wnioski i rekomendacje.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (min. poziom B2) w mowie i piśmie.
- Podstawowa znajomość języka Python do analiz i automatyzacji.
- Umiejętność pracy z bazami danych i zapytań w języku SQL (np. do budowania raportów, przetwarzania danych, łączenia źródeł).
- Doświadczenie w pracy z narzędziami i środowiskami typu BigQuery, Google Cloud Platform.
- Doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych.
- Certyfikaty Google (Google Analytics, Google Data Studio, Google Ads, itp.).
- Zrozumienie podstawowych zasad web UX i digital performance marketingu.
- Możliwość rozwoju poprzez kursy i szkolenia.
- UoP lub kontrakt B2B - to Ty decydujesz, na jakich warunkach chcesz oprzeć naszą współpracę.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dającą możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwa w międzynarodowych projektach.
- Konkurencyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i umiejętności. W zależności od formy współpracy: Umowa o pracę: 7 000 – 9 500 PLN brutto, B2B: 8 000 – 11 000 PLN netto + VAT.
- Wsparcie merytoryczne.
- Samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów - stawiamy na kreatywność, autonomię w działaniu oraz możliwość wykorzystywania swoich kompetencji.
- Partnerską współpracę opartą na wzajemnym szacunku, zaufaniu oraz odpowiedzialnym podejściu do zadań.
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowym.
- Dostęp do karty multisport, systemu kafeteryjnego, opieki medycznej.