Clever Frame to producent i dystrybutor modułowych systemów wystawienniczych. Dostarczamy najciekawsze i najnowocześniejsze stoiska na targi, eventy i konferencje, zapewniając przy tym najwyższą jakość i funkcjonalność. Naszą ofertę wyróżniają niestandardowe, opatentowane koncepcje, nad którymi czuwa sztab specjalistów – doświadczonych projektantów, technologów, managerów oraz doradców klienta. Nasza organizacja stawia na rozwój, elastyczność oraz współpracę, co czyni nas dobrym miejscem dla osób, które pragną zdobywać doświadczenie i rozwijać swoje umiejętności w stabilnym środowisku. Obecnie w związku z rozwojem naszej drugiej linii produkotowej Helo Form, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Product & Business Development Manager. W HELO FORM projektujemy i produkujemy systemy ekspozycyjne, regały sklepowe i meble handlowe, które nie mają żadnych ograniczeń. Dzięki ich modułowej konstrukcji możemy stworzyć niemal nieograniczoną liczbę kombinacji i układów, które będą w pełni dopasowane do potrzeb Klienta. Nasze produkty to nie są meble to multifunkcyjny system aranżacyjny, który z łatwością można wkomponować w dowolną przestrzeń. Od wyposażenia sieci handlowych po hotele, galerie sztuki i strefy food court - możliwości systemu są niemal nieograniczone. Do naszych usług podchodzimy kompleksowo współpraca z architektami wnętrz, orientacja na funkcjonalność oraz pokazywanie użytkownikom szerokich możliwości, jakie daje system HELO FORM jest jednym z naszych priorytetów.
- Współtworzenie innowacyjnych produktów, będziesz mieć realny wpływ na produkt.
- Wprowadzanie produktu na nowe rynki, włącznie z kreowaniem strategii markertingowej.
- Tworzenie strategii produktowo-zakupowej, która będzie kształtować przyszłość naszej oferty.
- Analiza trendów rynkowych i podejmowanie działań, które wyprzedzą konkurencję.
- Ścisła współpraca z działami produkcji, zakupów, marketingu oraz sprzedaży.
- Osiąganie wysokich wyników sprzedaży i wdrażanie działań, które skutkują realnym wzrostem.
- Udział w targach branżowych w Europie – będziesz mieć możliwość podróży i zdobywania nowych doświadczeń.
- Koordynacja realizowanych projektów przy współpracy ze wszystkimi działami firmy.
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 – nie tylko przydaje się, ale jest niezbędna do komunikacji z międzynarodowymi partnerami.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – doskonale rozumiesz, jak działa rynek i wiesz, jak osiągnąć sukces.
- Kreatywność, która pozwala Ci dostrzegać potrzeby Klientów i proponować im rozwiązania, które wychodzą poza oczekiwania Klienta.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań – do swoich obowiązków angażujesz cały swój potencjał.
- Umiejętność budowania dobrych relacji z Klientami – współpraca, zaufanie i dbałość o potrzeby Klientów są dla Ciebie priorytetem.
- Umiejętności negocjacyjne, które pozwalają na osiąganie korzystnych warunków zarówno dla firmy, jak i dla Klientów
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność wielozadaniowości – potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem.
- Biegła obsługa komputera, szczególnie w zakresie pakietu Office.
- Zainteresowanie designem, branżą wykończenia wnętrz lub architekturą.
- Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem.
- UoP lub kontrakt B2B - to Ty decydujesz, na jakich warunkach chcesz oprzeć naszą współpracę.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dającą możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwa w międzynarodowych projektach.
- Konkurencyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i umiejętności.
- Wsparcie merytoryczne oraz szkolenia prowadzone przez dedykowanego Trenera Sprzedaży.
- Samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów - stawiamy na kreatywność, autonomię w działaniu oraz możliwość wykorzystywania swoich kompetencji.
- Partnerską współpracę opartą na wzajemnym szacunku, zaufaniu oraz odpowiedzialnym podejściu do zadań.