SEO/SEM Specialist
Nowa
Marketing

SEO/SEM Specialist

Wrocław
9 000 - 12 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 500 - 10 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
9 000 - 12 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 500 - 10 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

SEO

SEM

link building

Meta Ads

Opis stanowiska

Clever Frame to producent i dystrybutor modułowych systemów wystawienniczych. Dostarczamy najciekawsze i najnowocześniejsze stoiska na targi, eventy i konferencje, zapewniając przy tym najwyższą jakość i funkcjonalność. Naszą ofertę wyróżniają niestandardowe, opatentowane koncepcje, nad którymi czuwa sztab specjalistów – doświadczonych projektantów, technologów, managerów oraz doradców klienta. Nasza organizacja stawia na rozwój, elastyczność oraz współpracę, co czyni nas dobrym miejscem dla osób, które pragną zdobywać doświadczenie i rozwijać swoje umiejętności w stabilnym środowisku. 

W związku z rozwojem działu Marketingu obecnie poszukujemy talentów na stanowisko SEO/SEM Specialist.


Zadania:

  • Opracowywanie, wdrażanie i zarządzanie kompleksowymi strategiami SEO (on-page, off-page i techniczne).
  • Planowanie i prowadzenie kampanii SEM w Google Ads, Bing Ads i innych platformach (np. YouTube, DV360).
  • Tworzenie i realizacja skalowalnych strategii link buildingu w celu zwiększenia autorytetu domeny i pozycji w wynikach wyszukiwania (wykorzystywanie narzędzi takich jak Linkhouse czy Whitepress).
  • Optymalizacja treści z myślą o widoczności zarówno w klasycznych wyszukiwarkach, jak i w systemach opartych na LLM (np. ChatGPT, Bing AI, Google Gemini).
  • Monitorowanie, analiza i raportowanie kluczowych wskaźników SEO/SEM (KPI) przy użyciu narzędzi takich jak Google Analytics, Looker Studio, PowerBI.
  • Optymalizacja treści i stron pod SEO, konwersję i ROI kampanii, we współpracy z zespołami content i UX.
  • Śledzenie trendów SEO/SEM i zmian algorytmów oraz wdrażanie rekomendacji technicznych we współpracy z programistami.


  • Prowadzenie i optymalizacja kampanii Meta Ads (Facebook/Instagram)

  • Analiza wyników i wdrażanie usprawnień pod kątem CPA, ROAS, konwersji



Oczekiwania:

  • Minimum 1-2 lata doświadczenia w prowadzeniu działań SEO i SEM w środowisku agencyjnym lub po stronie klienta.
  • Praktyczna znajomość strategii SEO (on-page, off-page, techniczne) oraz doświadczenie w ich kompleksowym wdrażaniu.
  • Doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii SEM w Google Ads, Bing Ads oraz na dodatkowych platformach (np. YouTube, DV360).
  • Umiejętność budowania i realizacji skalowalnych strategii link buildingu, w tym znajomość narzędzi takich jak Linkhouse, Whitepress, Ahrefs czy SEMrush.
  • Znajomość zasad optymalizacji treści z myślą o widoczności w systemach opartych na LLM (ChatGPT, Bing AI, Google Gemini).
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi i raportowymi: Google Analytics, Looker Studio, Power BI (lub podobnymi).
  • Umiejętność współpracy z zespołami contentowymi i UX w zakresie optymalizacji treści i stron pod kątem SEO, konwersji i efektywności kampanii.
  • Znajomość aktualnych trendów SEO/SEM, algorytmów wyszukiwarek i dobrych praktyk optymalizacji technicznej.
  • Umiejętność współpracy z zespołem developerskim przy wdrażaniu technicznych rekomendacji SEO.
  • Doświadczenie z kampaniami Meta Ads i znajomość Meta Business Suite
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie.


Mile widziane

  • Certyfikaty Google Ads, Google Analytics 4 lub inne potwierdzające kompetencje z zakresu digtial marketingu.
  • Znajomość narzędzi do automatyzacji raportów i dashboardów (np. Google BigQuery, Zapier, Power Apps).
  • Umiejętność analizy danych z wykorzystaniem narzędzi typu Excel/Sheets, SQL, Python (pod SEO/SEM).
  • Praktyczna wiedza z zakresu optymalizacji współczynnika konwersji (CRO) oraz testów A/B.
  • Znajomość CMS-ów (WordPress, Shopify, Webflow itp.).

  • Podstawowa znajomość HTML, CSS, JavaScript.
  • Doświadczenie w działaniach digital PR i pozyskiwaniu linków poprzez outreach.

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju poprzez kursy i szkolenia.
  • UoP lub kontrakt B2B - to Ty decydujesz, na jakich warunkach chcesz oprzeć naszą współpracę.
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dającą możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwa w międzynarodowych projektach.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i umiejętności. W zależności od formy współpracy: Umowa o pracę: 7 500 – 10 500 PLN brutto, B2B 9 000 – 12 500 PLN netto.
  • Wsparcie merytoryczne.
  • Samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów - stawiamy na kreatywność, autonomię w działaniu oraz możliwość wykorzystywania swoich kompetencji.
  • Partnerską współpracę opartą na wzajemnym szacunku, zaufaniu oraz odpowiedzialnym podejściu do zadań.
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowym. 
  • Dostęp do karty multisport, systemu kafeteryjnego, opieki medycznej.


9 000 - 12 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

7 500 - 10 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Performance Marketing Specialist

Nowa
7 000 - 9 000 PLN/mies.
AlohaCamp
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Meta Ads
performance marketing
Nowa

PPC Specialist

Nowa
8 469 - 10 646 PLN/mies.
Bluerank Sp. z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Meta Ads
SEM
performance marketing
Nowa

Performance Specialist

Nowa
6 000 - 9 000 PLN/mies.
Green Parrot
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Facebook Ads
Google Data Studio
Google Tag Manager
Nowa

Performance Marketing Manager – Dołącz do Double Digital

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Double Digital
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
HotJar
SEO
Google Tag Manager
Nowa

Specjalista ds. Facebook Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
tworzenie raportów
Facebook Ads
dobra organizacja pracy
Nowa