Rozwijamy platformę do webinarów i spotkań online, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie! Jesteśmy firmą z Gdańska o globalnym zasięgu - nasz produkt jest dostępny w 10 językach, a tylko w 2024 roku przeprowadzono na naszej platformie 705 963 wydarzeń online, które zgromadziły ponad 13 milionów uczestników i trwały 1 208 095 godzin, czyli 50 337 dni. 😁
Zatrudniamy obecnie ponad 100 osób i wciąż rośniemy. Dołączając do nas będziesz rozwijać nie tylko firmę, ale również swoje umiejętności. Wyróżnia nas nieformalna, przyjazna atmosfera na co dzień oraz wyjątkowi współpracownicy, których możesz poznać już niebawem!
🚀 Nasz Dział Finansów i Księgowości to zgrany i sprawnie funkcjonujący zespół. Działając na rynku międzynarodowym mierzy się z ciekawymi wyzwaniami, przez co gwarantujemy rozwój w nietypowych obszarach! Jeśli rzetelność i wiedza merytoryczna to Twoje drugie imię, to czekamy właśnie na Ciebie. 😉 💚
W ClickMeeting będziesz:
- Księgować faktury zakupu krajowe oraz import usług,
- Rozliczać koszty i przychody w czasie,
- Rozliczać wpływy ze sprzedaży usług (wpłaty od klientów, płatności internetowe),
- Obsługiwać wyciągi w PLN i walutach obcych,
- Przygotowywać płatności,
- Dbać o aktualność ewidencji ŚT i WNiP oraz naliczać umorzenia,
- Ewidencjonować i rozchodować zapasy materiałów,
- Na bieżąco współpracować z innymi działami firmy,
- Przygotowywać deklaracje podatkowe JPK_VAT, CIT i inne,
- Sporządzać sprawozdania GUS,
- Rozliczać podróże służbowe krajowe i zagraniczne,
- Wystawiać faktury sprzedaży, wewnętrzne, korygujące itp.,
- Przygotowywać raporty dla zarządu, współpracowników i instytucji zewnętrznych,
- Na bieżąco analizować i uzgadniać salda,
- Aktywnie uczestniczyć w procesie zamknięcia miesiąca i roku.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Możesz pochwalić się minimum 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu pełnych ksiąg rachunkowych,
- Posiadasz wykształcenie wyższe z zakresu finansów i rachunkowości,
- Doskonale znasz Symfonię (Symfonia FK, Symfonia środki trwałe) - wykorzystujesz ją w codziennej pracy,
- Excel nie ma przed Tobą tajemnic, potrafisz zastosować różne funkcje i formuły,
- Sprawnie wykorzystujesz w praktyce znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, VAT i CIT,
- Dbasz o dokładność wykonywanych przez Ciebie zadań,
- Liczy się dla Ciebie dobra komunikacja w zespole,
- Cechuje Cię samodzielność i dobra organizacja pracy,
- Znasz j. angielski na poziomie min. B1.
Co oferujemy?
- umowę o pracę lub współpracę B2B (w przypadku współpracy B2B umawiamy się na stawkę dzienną netto),
- prywatną opiekę medyczną w LuxMed,
- kartę Multisport,
- dodatkowe ubezpieczenie na życie,
- bezpłatny udział w szkoleniach i kursach językowych (język angielski, niemiecki, hiszpański, francuski, włoski, rosyjski),
- budżet na rozwój,
- zapewniony czas na rozwój własny w ramach godzin pracy,
- Charity Day - dzień wolny na działania charytatywne,
- jeśli jesteś z Trójmiasta lub okolic - praca hybrydowa (12 dni w miesiącu z biura) lub w pełni z naszego biura w Gdańsku,
- jeśli mieszkasz w innej części Polski - praca zdalna plus zapraszamy do odwiedzania nas w Gdańsku (1 dzień raz na 3 miesiące; na ten przyjazd zapewniamy nocleg i pokrywamy koszty podróży),
- w naszym biurze czekają na Ciebie przekąski, owoce, warzywa, pieczywo i dodatki - śmiało możesz przyjść bez śniadania, bo przygotujesz je na miejscu. :)
- zwrot kosztów dojazdu do pracy w biurze,
- dodatkowy bonus za bieganie lub dojazdy rowerem/hulajnogą do pracy w biurze,
- dużą ilość integracji, pomagającą nam dbać o atmosferę w Clicku,
- świętowanie rocznic, urodzin i imprezy okolicznościowe,
- otwartą kulturę organizacji bazującą na zaufaniu i zaangażowaniu - U nas będzie Ci wszystko Clickało! ;)
Nasz proces rekrutacyjny w pigułce:
-
Rozmowa telefoniczna z Martyną (Talent Acquisition & Engagement Specialist), która zada Ci pytania dotyczące Twojego doświadczenia i wymaganych na tym stanowisku umiejętności oraz opowie Ci więcej o Clicku.
-
Zadanie rekrutacyjne - chcemy zweryfikować Twoją wiedzę, dlatego poprosimy Cię o wykonanie testu. Umówimy się na konkretny termin, w którym dostaniesz link do wykonania tego zadania.
-
Spotkanie rekrutacyjne online, na ClickMeeting. 😊 Spotkasz się z Magdą (Finance Director), Olą (Accounting Coordinator) oraz Martyną (Talent Acquisition & Engagement Specialist).
Po każdym z etapów otrzymasz od nas informację zwrotną dotyczącą Twojego statusu w procesie rekrutacyjnym.
Administratorem Twoich danych osobowych jest ClickMeeting Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku (Al. Grunwaldzka 413, 80-309 Gdańsk). Twoje dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie przepisów Kodeksu pracy i/lub wyrażonej przez Ciebie zgody. Masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania. Jeśli chcesz wycofać zgodę lub zrealizować inne przysługujące Ci prawa, wyślij wiadomość na adres rekrutacja@clickmeeting.com. Ponadto, jeśli wyrazisz na to zgodę, możemy stosować procesy oparte na profilowaniu w celu wsparcia procesu rekrutacji. Profilowanie w przypadku rekrutacji polega na mierzalnej i obiektywnej ocenie Twoich kwalifikacji, umiejętności lub innych cech, które są istotne przy danym procesie rekrutacyjnym za pomocą ustawionych filtrów (tagów). Tak rozumiane profilowanie nigdy jednak nie prowadzi do automatycznego podejmowania przez nas decyzji o wyborze kandydata do pracy na dane stanowisko i jest tylko jednym z elementów procesu rekrutacyjnego. Twoje Dane Osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz przez okres niezbędny dla celów obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacyjnym, tj. przez 3 lata, a jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie swoich Danych Osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji – wtedy nie krócej niż okres obowiązywania udzielonej przez Ciebie zgody. Wszelkie pozostałe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych uzyskasz na stronie https://legal.clickmeeting.com/pl/privacy-security-pl/privacy-policy-pl/.