Rozwijamy platformę do webinarów i spotkań online, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie! Jesteśmy firmą z Gdańska o globalnym zasięgu - nasz produkt jest dostępny w 10 językach, a tylko w 2024 roku przeprowadzono na naszej platformie 705 963 wydarzeń online, które zgromadziły ponad 13 milionów uczestników i trwały 1 208 095 godzin, czyli 50 337 dni. 😁
Zatrudniamy obecnie ponad 100 osób i wciąż rośniemy. Dołączając do nas będziesz rozwijać nie tylko firmę, ale również swoje umiejętności. Wyróżnia nas nieformalna, przyjazna atmosfera na co dzień oraz wyjątkowi współpracownicy, których możesz poznać już niebawem!
Poszukujemy osoby, która wspólnie z nami będzie budować super klimat w naszym biurze, a także będzie wsparciem dla działów Administracji i Księgowości. Jeśli potrafisz stworzyć przyjazną atmosferę, jesteś dobrze zorganizowana/y i nie boisz się Excela, to właśnie na Twoje zgłoszenie czekamy! 🚀💚
- Spędzać pół dnia w dziale administracji, a pół w dziale księgowości,
- Dbać o obsługę recepcji i sprawne funkcjonowanie biura,
- Zapewniać prawidłowy obieg dokumentów i przesyłek przychodzących i wychodzących (w tym obsługa portalu e-nadawca, systemu firmy kurierskiej, wewnętrznego paczkomatu),
- Wspomagać dział finansowy w codziennych zadaniach, tj. księgowaniu dokumentów finansowych, przygotowywaniu raportów i zestawień, kontaktach z klientami,
- Wspierać proces onboardingu, tj. przygotowywać harmonogramy onboardingowe, organizować sesje zdjęciowe nowych pracowników itp.,
- Zamawiać artykuły biurowe, spożywcze i chemiczne do biura,
- Współdziałać z administracją budynku oraz serwisem technicznym w zakresie bieżących spraw w obiekcie,
- Wspierać w organizowaniu spotkań firmowych, w tym przygotowywaniu salek konferencyjnych i przyjmowanie gości zewnętrznych,
- Wysyłać newslettery wewnątrzfirmowe,
- Dbać o celebrację urodzin i rocznic naszych pracowników, tj. informować managerów, wysyłać maile, przygotowywać upominki, aktualizować arkusze, itp.
- Praca z biura jest dla Ciebie atrakcyjna – będziesz wykonywać swoje zadania w naszym nowoczesnym biurze, w kompleksie Alchemia, w budynku Neon przy al. Grunwaldzkiej 413 w Gdańsku,
- Posiadasz status studenta (idealnie, jeśli studiujesz kierunek ekonomiczny, np. rachunkowość),
- Jesteś dyspozycyjna/-y w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godz. 8-16,
- Posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min.B1) oraz językiem polskim na poziomie zaawansowanym,
- Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
- Potrafisz obsługiwać pakiet MS Office, w szczególności MS Excel,
- Umiesz i lubisz pracować zgodnie z gotowymi instrukcjami,
- Cechuje Cię świetna organizacja pracy, działasz w oparciu o plan i priorytety,
- Wykonujesz zadania dokładnie i w wyznaczonym terminie,
- Wyróżnia Cię łatwość nawiązywania kontaktu i pozytywna energia.
Mile widziane:
- Wiedza z zakresu rachunkowości, potwierdzona odpowiednimi szkoleniami lub wykształceniem,
- Wcześniejsze doświadczenie w dziale finansów.
- umowę zlecenie,
- współpracę w 100% z naszego biura,
- prywatną opiekę medyczną w LuxMed,
- kartę Multisport,
- dodatkowe ubezpieczenie na życie,
- budżet na rozwój,
- zapewniony czas na rozwój własny w ramach godzin pracy,
- Charity Day - dzień wolny na działania charytatywne,
- w naszym biurze czekają na Ciebie przekąski, owoce, warzywa, pieczywo i dodatki - śmiało możesz przyjść bez śniadania, bo przygotujesz je na miejscu. :)
- dodatkowy bonus za bieganie lub dojazdy rowerem/hulajnogą do pracy w biurze,
- dużą ilość integracji, pomagającą nam dbać o atmosferę w Clicku,
- świętowanie rocznic, urodzin i imprezy okolicznościowe,
- otwartą kulturę organizacji bazującą na zaufaniu i zaangażowaniu - U nas będzie Ci wszystko Clickało! ;)
-
Rozmowa telefoniczna z Martyną (Talent Acquisition & Engagement Specialist), która zada Ci pytania dotyczące Twojego doświadczenia i wymaganych na tym stanowisku umiejętności oraz opowie Ci więcej o Clicku.
-
Zadanie rekrutacyjne - chcemy zweryfikować Twoje umiejętności w zakresie korzystania z Excela, więc dostaniesz zadanie do wykonania w domu.
-
Stacjonarne spotkanie rekrutacyjne w naszym biurze - spotkasz się z Mariką (HR Business Partner), Martyną (Office Coordinator) oraz Olą (Accounting Coordinator). W trakcie spotkania będziemy mieć okazję poznać Cię lepiej, a także oprowadzimy Cię po naszym biurze. :)
Po każdym z etapów otrzymasz od nas informację zwrotną dotyczącą Twojego statusu w procesie rekrutacyjnym.
Administratorem Twoich danych osobowych jest ClickMeeting Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku (Al. Grunwaldzka 413, 80-309 Gdańsk). Twoje dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie przepisów Kodeksu pracy i/lub wyrażonej przez Ciebie zgody. Masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania. Jeśli chcesz wycofać zgodę lub zrealizować inne przysługujące Ci prawa, wyślij wiadomość na adres rekrutacja@clickmeeting.com. Ponadto, jeśli wyrazisz na to zgodę, możemy stosować procesy oparte na profilowaniu w celu wsparcia procesu rekrutacji. Profilowanie w przypadku rekrutacji polega na mierzalnej i obiektywnej ocenie Twoich kwalifikacji, umiejętności lub innych cech, które są istotne przy danym procesie rekrutacyjnym za pomocą ustawionych filtrów (tagów). Tak rozumiane profilowanie nigdy jednak nie prowadzi do automatycznego podejmowania przez nas decyzji o wyborze kandydata do pracy na dane stanowisko i jest tylko jednym z elementów procesu rekrutacyjnego. Twoje Dane Osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz przez okres niezbędny dla celów obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacyjnym, tj. przez 3 lata, a jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie swoich Danych Osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji – wtedy nie krócej niż okres obowiązywania udzielonej przez Ciebie zgody. Wszelkie pozostałe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych uzyskasz na stronie https://legal.clickmeeting.com/pl/privacy-security-pl/privacy-policy-pl/.