Od 20 lat projektujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu komunikacji wizualnej OOH, Digital OOH, INDOOR i RETAIL dla naszych Klientów.
Od przygotowania strategii budowy sieci, przez dobór i montaż nośników, kończąc na logistyce i zarządzaniu siecią za pomocą rozwiązań cyfrowych.
Stworzyliśmy autorskie oprogramowanie do zarządzania obiektami (OBJEKTO), które oprócz naszej pracy, wspiera również pracę wielu działów w strukturach klienta, takich jak marketing, procurement, logistyka czy finanse.
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Weryfikacja dokumentów: układanie i numerowanie dokumentów
- Skanowanie, drukowanie
- Zamawianie artykułów biurowych i odpowiedzialność za zaopatrzenie biura
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Dbanie o wizerunek firmy
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów
- Przygotowywanie spotkań
- Przygotowywanie dokumentacji i sporządzanie raportów
- Wsparcie administracyjne dla przełożonych
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe), w trakcie studiów
- 2 - letnie doświadczenie w księgowości
- Znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- Skrupulatność, dobra pamięć, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, dokładność,
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia - umowa B2B
- Wynagrodzenie 5000-6000 brutto
- Możliwość pracy w doświadczonym zespole
- Niezbędne narzędzia pracy
- Miejsce pracy - centrum Warszawy
- Praca w biurze