Od 20 lat projektujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu komunikacji wizualnej OOH, Digital OOH, INDOOR i RETAIL dla naszych Klientów.
Od przygotowania strategii budowy sieci, przez dobór i montaż nośników, kończąc na logistyce i zarządzaniu siecią za pomocą rozwiązań cyfrowych.
Stworzyliśmy autorskie oprogramowanie do zarządzania obiektami (OBJEKTO), które oprócz naszej pracy, wspiera również pracę wielu działów w strukturach klienta, takich jak marketing, procurement, logistyka czy finanse.
Miejsce pracy: Warszawa i Polska
Zakres obowiązków:
- Organizowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w tym przygotowywanie ofert sprzedażowych/ zakupowych dostosowanych do potrzeb klientów.
- Monitorowanie przebiegu kampanii reklamowych oraz ich rozliczanie.
- Pozyskiwanie powierzchni reklamowych
- Aktywne utrzymywanie bieżących relacji biznesowych oraz rozwijanie nowych kontaktów.
- Wykorzystywanie narzędzi i technologii do analizy i optymalizacji kampanii.
- Zapewnienie kompleksowej obsługi klienta, od przyjęcia zlecenia po jego realizację, z naciskiem na wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta.
- Współpraca z zespołem w celu osiągnięcia wspólnych celów
- Koordynacja obiegu dokumentów
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz partnerów biznesowych
- Inwentaryzacja i nadzór nad obiektami w terenie
- Dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
- 8 - letnie doświadczenie w logistyce lub branży poligraficznej
- Znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- Odpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Umiejętność organizacji pracy Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole
- Prawo Jazdy kat.B
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia, umowa B2B
- Wynagrodzenie 6000- 8000 zł brutto plus system prowizyjny
- Możliwość pracy w doświadczonym zespole
- Niezbędne narzędzia pracy
- Praca w biurze, w terenie