Cloud Technologies to globalna firma technologiczna specjalizująca się w analizie i monetyzacji danych. Dostarczamy dane do targetowania reklamy internetowej, zasilając kampanie największych marek na świecie. Nasze dane służą również do nauki narzędzi wykorzystujących AI.
Wykorzystując własną technologię, stworzyliśmy autorską chmurę danych, w której przetwarzamy informacje o 5 mld użytkowników z ponad 200 rynków świata.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie, prowadzimy działalność przede wszystkim w USA i w krajach Europy Zachodniej.
Jesteśmy notowani na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
- Definiowanie wizji i strategii dla produktów Grupy Cloud Technologies w oparciu o potrzeby rynku, analizę konkurencji i cele biznesowe.
- Tworzenie i zarządzanie roadmapami produktów oraz wyznaczanie priorytetów.
- Przeprowadzanie badań rynkowych, potrzeb klientów, działań konkurencji oraz analizy trendów.
- Zbieranie i analizowanie feedbacku od użytkowników, klientów i interesariuszy.
- Współpraca z zespołami technicznymi, projektowymi, marketingowymi i prawnymi w celu opracowania i wdrożenia nowych funkcjonalności.
- Nadzór nad rozwojem produktów, zapewnienie zgodności z harmonogramem i budżetem.
- Współpraca z działami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w zakresie komunikacji wartości produktów.
- Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) produktów.
- Identyfikowanie i wdrażanie usprawnień w oparciu o dane i analizy.
- Doświadczenia w zarządzaniu produktem w branży nowych technologii.
- Umiejętności analizy rynku oraz danych.
- Proaktywności i gotowości do działania.
- Umiejętności budowania i utrzymywania relacji biznesowych z klientami oraz interesariuszami.
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych.
- Umiejętności tworzenia i prezentowania koncepcji produktu, roadmapy i statusu projektu różnym zespołom i interesariuszom.
- Biegłej znajomość języka angielskiego i polskiego (poziom C1).
- Mile widziana znajomość zagadnień BigData i/lub AI.
- Mile widziane doświadczenie w branży DataTech i/lub AdTech.
- Realny wpływ na środowisko w którym pracujesz.
- Samodzielny wybór metod i sposobów realizacji działania aby uzyskać oczekiwany efekt, przy jednoczesnym wsparciu doświadczonych managerów.
- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń w dynamicznej i nowocześnie zarządzanej firmie o płaskiej strukturze.
- Pracę w doświadczonym zespole, który kreuje swobodną atmosferę, sprzyjającą innowacjom i rozwojowi.
- Pracę hybrydową - 4 dni biurowe, 1 zdalny.
- Świetną atmosferę w zespole.
- Spotkania integracyjne i dużo uśmiechu przy wspólnych śniadaniach serwowanych codziennie dla wszystkich Pracowników.
- Benefity: opieka medyczna, karta sportowa.
- Pracę na nowoczesnych narzędziach Apple.