Dołącz do Code & Pepper — zespołu, który łączy pasję do technologii z doświadczeniem w budowaniu innowacyjnych rozwiązań FinTech i HealthTech.
Obecnie szukamy osoby, która wesprze naszą codzienną pracę, zadba o jakość organizacji pracy zespołów projektowych i o współpracę między działami, a także zatroszczy się o satysfakcję naszych klientów.
Jeśli lubisz wyzwania, cenisz sobie otwartą komunikację i chcesz mieć realny wpływ na to, jak pracujemy, zapraszamy do aplikowania!
- wsparcie procesu rekrutacji i onboardingu nowych członków zespołu
- zbieranie feedbacku i przeprowadzanie regularnych ocen pracowników
- budowanie i utrzymanie silnych relacji z członkami zespołu
- organizowanie okresowych spotkań zespołu i klienta
- ścisła współpraca między działami w celu realizacji zadań i wymiany informacji
- wykształcenie min. licencjat
- min 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta lub zarządzaniem projektami
- umiejętności analityczne i rozwiązywanie problemów
- podstawowe umiejętności obsługi Confluence, Trello, Microsoft Office, Slack, MS Teams, narzędzi i aplikacji Google
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- umiejętność budowania relacji zarówno z członkami zespołu, jak i klientami
- silne umiejętności interpersonalne
- gotowość uczestniczenia w spotkaniach zespołu kilka razy w roku
- dobra znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie
- mile widziane doświadczenie pracy w środowisku IT
- swobodę działania i kulturę pracy otwartą na innowacyjność
- w pełni elastyczne godziny pracy
- możliwość 100% pracy zdalnej
- dodatkowy 1 dzień wolny i 2500 zł w roku na własny rozwój
- możliwości udziału w konferencjach i szkoleniach
- prywatną opiekę medyczną w TU Zdrowie lub Luxmed
- kartę Multisport Plus
- kursy do rozwijania znajomości j. angielskiego (np. via Tutlo)
- szansę na rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- MacBook Pro
- last but not least - wspaniałych, przyjacielskich ludzi w zespole