Poszukujemy doświadczonej osoby która byłaby odpowiedzialna za rozwój i realizację strategii performance marketingowej. We współpracy i wsparciu zespołu marketingu, biznesu i handlowców będzie proaktywnie poszukiwała sposobu na pozyskanie leadów B2B online.
Jeśli:
👉 Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w performance marketingu.
👉 Potrafisz zarządzać kampaniami reklamowymi (w szczególności Linkedin Ads – to warunek konieczny)
👉 Bardzo dobrze znasz platformy reklamowe tj. Linkedin, Meta, Google.
👉 Bez problemu umiesz projektować, analizować i optymalizować kampanie marketingowe dla sektora B2B.
👉 Jesteś w stanie zaprojektować kampanię reklamową na podstawie briefu od solution ownera, a następnie odpowiednio ją zaplanować, uruchomić oraz badać i raportować jej skuteczność.
👉 Podejmujesz decyzję na podstawie danych – cenimy podejście data driven.
👉 Masz doświadczenie w zarządzaniu budżetami reklamowymi.
👉 Znasz język angielski na tyle dobrze, aby móc codziennie rozmawiać z zespołem niepolskojęzycznym.
👉 Jesteś gotowy/a pojawić się raz w miesiącu w biurze (Szczecin/ Wrocław/ Berlin).
Dodatkowo, byłoby super jeśli:
👉 Znasz CRMa Hubspota lub inne.
👉 Masz lekkie pióro i potrafisz stworzyć ciekawe treści reklamowe.
👉 Znasz język niemiecki.
To koniecznie aplikuj do Codelab 😊!
Twoje główne zadania na tym stanowisku:
🧩 Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych na kanałach: LinkedIn Ads, Meta Ads, Google Ads. Oczekujemy w tym Twojej inicjatywy i proponowania rozwiązań, dając Ci sporą autonomię w działaniu.
🧩 Bieżąca analiza wyników kampanii i wdrażanie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności (CPC, CPL, ROI itp.).
🧩 Planowanie kampanii i tworzenie strategii reklamowej.
🧩 Zarządzanie budżetami reklamowymi (planowanie i kontrola wydatków reklamowych oraz monitorowanie kosztów kampanii i efektywności budżetu).
🧩 Przygotowywanie cyklicznych raportów z wynikami kampanii z naciskiem na automatyzację ich generowania (dane do decyzji, a nie samych w sobie).
🧩 Wyciąganie wniosków i rekomendowanie działań na podstawie danych.
🧩 Prezentowanie wyników kampanii na wspólnych spotkaniach zespołu marketingu, sprzedaży oraz właścicieli produktu / rozwiązania. Bieżace raporty możliwie generowanie automatycznie, szersze na cyklicznym stacjonarnym spotkaniu w Szczecinie, Wrocławiu lub Berlinie.
🧩 Współpraca z różnymi działaniami w organizacji: Zespołem sprzedaży, zarządzania produktem, marketingu, EB a także menadżerów.
To oferujemy:
🎯Pracę w pełnym lub częściowym wymiarze czasu (wybór należy do Ciebie)
🎯Wynagrodzenie: 60-70 zł/h na B2B
🎯Dobra wynegocjowana oferta dla naszych kontraktorów w Luxmed
🎯Bonusy świąteczne
🎯Imprezy integracyjne
🎯Praca w międzynarodowych projektach
🎯Możliwość pracy z biura w Szczecinie lub Wrocławiu
Etapy procesu rekrutacyjnego
📩 Selekcja aplikacji
📲 Rozmowa telefoniczna z Rekruterką Weroniką
💻 Rozmowa z Team Managerem Jankiem, Rekruterką Weroniką oraz osobą z zespołu marketingu
👋 Oferta i onboarding
Netto za godzinę - B2B
Rekomendowane oferty