Specjalista/Specjalistka ds. performance marketingu
Nowa
Marketing

Specjalista/Specjalistka ds. performance marketingu

60 - 70 PLN/godz.Netto za godzinę - B2B
60 - 70 PLN/godz.Netto za godzinę - B2B
Rodzaj pracy
Freelance
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

LinkedIn Ads

B2B marketing

pozyskiwanie leadów

Analiza i optymalizacja kampanii

Meta Ads

Google Ads

język angielski

Mile widziane

HubSpot

język niemiecki

CRM

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Poszukujemy doświadczonej osoby która byłaby odpowiedzialna za rozwój i realizację strategii performance marketingowej. We współpracy i wsparciu zespołu marketingu, biznesu i handlowców będzie proaktywnie poszukiwała sposobu na pozyskanie leadów B2B online.

 

Jeśli: 

👉 Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w performance marketingu

👉 Potrafisz zarządzać kampaniami reklamowymi (w szczególności Linkedin Ads – to warunek konieczny)

👉 Bardzo dobrze znasz platformy reklamowe tj. Linkedin, Meta, Google.

👉 Bez problemu umiesz projektować, analizować i optymalizować kampanie marketingowe dla sektora B2B.

👉 Jesteś w stanie zaprojektować kampanię reklamową na podstawie briefu od solution ownera, a następnie odpowiednio ją zaplanować, uruchomić oraz badać i raportować jej skuteczność. 

👉 Podejmujesz decyzję na podstawie danych – cenimy podejście data driven. 

👉 Masz doświadczenie w zarządzaniu budżetami reklamowymi.

👉 Znasz język angielski na tyle dobrze, aby móc codziennie rozmawiać z zespołem niepolskojęzycznym.  

👉 Jesteś gotowy/a pojawić się raz w miesiącu w biurze (Szczecin/ Wrocław/ Berlin). 

 

Dodatkowo, byłoby super jeśli: 

👉 Znasz CRMa Hubspota lub inne. 

👉 Masz lekkie pióro i potrafisz stworzyć ciekawe treści reklamowe.  

👉 Znasz język niemiecki. 

 

To koniecznie aplikuj do Codelab 😊!  

 

Twoje główne zadania na tym stanowisku: 

🧩 Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych na kanałach: LinkedIn Ads, Meta Ads, Google Ads. Oczekujemy w tym Twojej inicjatywy i proponowania rozwiązań, dając Ci sporą autonomię w działaniu. 

🧩 Bieżąca analiza wyników kampanii i wdrażanie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności (CPC, CPL, ROI itp.).  

🧩 Planowanie kampanii i tworzenie strategii reklamowej. 

🧩 Zarządzanie budżetami reklamowymi (planowanie i kontrola wydatków reklamowych oraz monitorowanie kosztów kampanii i efektywności budżetu). 

🧩 Przygotowywanie cyklicznych raportów z wynikami kampanii z naciskiem na automatyzację ich generowania (dane do decyzji, a nie samych w sobie). 

🧩 Wyciąganie wniosków i rekomendowanie działań na podstawie danych. 

🧩 Prezentowanie wyników kampanii na wspólnych spotkaniach zespołu marketingu, sprzedaży oraz właścicieli produktu / rozwiązania. Bieżace raporty możliwie generowanie automatycznie, szersze na cyklicznym stacjonarnym spotkaniu w Szczecinie, Wrocławiu lub Berlinie. 

🧩 Współpraca z różnymi działaniami w organizacji: Zespołem sprzedaży, zarządzania produktem, marketingu, EB a także menadżerów. 

 

To oferujemy: 

🎯Pracę w pełnym lub częściowym wymiarze czasu (wybór należy do Ciebie)  

🎯Wynagrodzenie: 60-70 zł/h na B2B 

🎯Dobra wynegocjowana oferta dla naszych kontraktorów w Luxmed 

🎯Bonusy świąteczne

🎯Imprezy integracyjne 

🎯Praca w międzynarodowych projektach 

🎯Możliwość pracy z biura w Szczecinie lub Wrocławiu 

 

Etapy procesu rekrutacyjnego 

📩 Selekcja aplikacji 

📲 Rozmowa telefoniczna z Rekruterką Weroniką 

💻 Rozmowa z Team Managerem Jankiem, Rekruterką Weroniką oraz osobą z zespołu marketingu

👋 Oferta i onboarding 

 

60 - 70 PLN/godz.

Netto za godzinę - B2B

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Facebook Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
tworzenie raportów
Google Analytics
Nowa